شاهکار جدید مسوولان فوتبال مشهد؛ شهر خودرو از جدول لیگ یک خارج شد

تهران- ایرنا- تیم شهر خودرو مشهد از جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور خارج شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهر خودرو مشهد که سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد، امسال در این رقابت‌ها شرایط عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته تا جایی که این تیم امروز برای دومین بار در زمین بازی حاضر نشده و طبق قوانین از مسابقات کنار گذاشته شد. 

مهرداد شفیعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد این موضوع گفت: جلسه‌ای در سازمان لیگ در مورد این تیم برگزار شد و به آنها فرصت داده شد تا مشکلاتشان را حل کنند که آن هم به کمیته انضباطی ارسال شد.

وی افزود: موضوع دوم بحث برگزاری دیدار این تیم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بود. در شرایطی که تیم میزبان، داور و تمام عوامل مسابقه در زمین حضور پیدا کردند، این تیم در زمین حاضر نشد.

مسوول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تصریح کرد: بنا به مسائلی که مطرح شد،‌ این تیم به خاطر عدم حضور در دو مسابقه (هفته اول و هفته دوازدهم)‌ از جدول مسابقات خارج و پرونده نیز به مراجع قضایی فدراسیون ارسال شد.

شفیعی در مورد اینکه تکلیف بازی‌های قبلی این تیم چه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو بازی در نیم فصل اول برگزار شد، نتایج آن بازی‌ها هم از جدول نیم فصل اول حذف خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha