بخشی از بدهی بنیاد شهید به بیمه دی پرداخت شد

تهران- ایرنا- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بخش قابل توجهی از بدهی بنیاد شهید به بیمه دی پرداخت شد و متعاقبا بیمه دی نیز نسبت به پرداخت به مراکز درمانی اقدام می‌کند.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر عبدالرضا عباسپور در خصوص پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران به مراکز درمانی، گفت: پرداخت‌های بیمه دی به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و ایثارگران چند ماه با تأخیر مواجه بود اما با پیگیری و پشتکار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که این موضوع را بارها در دولت مطرح کرد، بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز تامین اعتبار و به بیمه دی پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات مشترک سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بر اهمیت درمان ایثارگران تاکید شد و در نهایت تأمین اعتبار برای این موضوع صورت گرفت و ظرف هفته گذشته بخش قابل توجهی از بدهی‌های بیمه دی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت و به بیمه دی پرداخت شد که ظرف یک هفته آینده اسناد مالی مراکز درمانی تا پایان اردیبهشت ماه و داروخانه‌ها تا پایان خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به تأخیر در پرداخت اسناد هزینه‌ای ایثارگران نیز گفت: اسناد دریافتی هزینه درمانی ایثارگران نیز تا پایان خرداد ماه پرداخت می‌شود.

عباسپور درباره مبلغ پرداخت شده از بدهی بنیاد شهید سخنی نگفت ولی این بنیاد در مجموع ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است که حدود ۸۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به قرارداد قبلی با این شرکت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha