طرح جامع شهری ارومیه به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شد

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح جامع شهری ارومیه برای تصویب به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده و اخبار منتشره مبنی بر رد یا برگشت آن به استان برای بررسی مجدد، درست نیست.

یاسر رهبردین روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح جامع شهری میانکار ارومیه طی ۶ جلسه تخصصی در استان بررسی و برای تصویب به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده است، اظهار کرد: این طرح به استان عودت داده نشده است.

وی در رابطه با ایراد شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه به این طرح، افزود: دوستان در شورا و شهرداری به مباحث جمعیتی این طرح ایراد دارند که استدلال آنها نیز بر پایه ارائه آمارهای شرکت‌های خدمات رسان است اما باید متذکر شویم که اعلام آمار جمعیتی متولی خاصی دارد و آن سازمان مدیریت  و برنامه ریزی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برخی مباحث مطرح شده نباید به گونه‌ای باشد که سطح استان را در کمیته‌های ملی تنزل بخشد و به جایگاه آن آسیب وارد کند؛ موضوع طرح جامع شهری میانکار ارومیه کاملا تخصصی بررسی، در سطح استان نهایی و شورای عالی شهرسازی ارسال شده است.

رهبردین با بیان اینکه تصویب طرح جامع شهری بسیاری از مشکلات ارومیه را حل می‌کند، یادآور شد: این طرح پس از تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی بسیاری از مشکلات تعاونی‌های ارومیه را که سالیان سال تعداد قابل توجهی از شهروندان را درگیر خود کرده است، حل می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha