۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84927778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد دوشنبه در رشت تشییع می‌شود

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: پیکرشهید امنیت حمزه علی‌نژاد روز دوشنبه در رشت تشییع و پس از آن در روستای حاجی بکنده خشکبیجار تدفین می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه قدس گیلان به نقل از سرهنگ احمد رضا منشوری؛ شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که کودک سه ساله خود را به همراه داشت هدف حمله قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 وی عنوان کرد : فرزند و همسر این شهید نیز در جریان این حمله دچار جراحت شدند.
وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خدا، مردم و انقلاب بوده و در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و اغتشاشات با ایجاد آرامش در جامعه به کمک می‌کند، عنوان کرد: طی ۴۲ روز گذشته در جریان اغتشاشات برخی از اغتشاش‌گران سعی در ایجاد نا امنی در کشور داشتند ولی نیروی حافظ امنیت و بسیجی با حضور و به خطر انداختن جان خود اجازه ندادند امنیت مردم به خطر بیافتد و در این مسیر تعدادی از نیروهای حافظ امنیت و بسیجی به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

 وی با بیان اینکه شهید علی نژاد هم در این مسیر به شهادت رسید، افزود : ساعت ۸:۳۰ فردا ۹ آبان‌ماه پیکر این بسیجی شهید  از مقابل سپاه ناحیه رشت (پل عراق) به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری (شهدای سرپل ذهاب) تشییع می شود، مراسم تدفین وی نیز ساعت۱۴ روز دوشنبه در روستای حاجی بکنده خشکبیجار برگزار می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha