۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84925880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایمن سازی و مصون سازی در برابر تهدیدات در دستور پدافند غیرعامل است

ایلام - ایرنا - جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ایمن سازی و مصون سازی در مقابله با تهدیدات احتمالی با همکاری همه دستگاه های نظامی و امنیتی در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل است گفت: تمامی اقدامات این سازمان منجر به ایجاد امنیت و دفاع از کشور می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا. سید جمال الدین گوهری در سخنرانی پیش از خطبه شهر ایلام به بمناسبت هفته پدافند غیرعامل، افزود: باید از زیرساخت های سایبری ، اقتصاد و دیگر بخش های کشور با اقتدار صیانت و حفاظت کنیم تا از جانب جبهه استکبار به کشور آسیب وارد نشود.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و ابزار تأسف از شهادت تعدادی از هموطنان در این حادثه غمناک، گفت: باید از این حادثه درس گرفت، یکی از دستور کارهای اصلی پدافند این است که تهدیدات، ضعف ها و آسیب ها را شناسایی و براساس آن ضعف ها، پاسخ تهیه و این طرح های پاسخ را اجرا کنیم‌.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی از زمان شکل گیری سازمان پدافند غیرعامل شکل گرفته است که در این راستا در میانه راه هستیم و سازمان وظیفه دارد با کمک همه دستگاه ها و مسوولان کشوری تمامی تلاش خود را برای اجرای برنامه حوزه پدافند غیرعامل بکار گیرد.

وی با اشاره به اهداف شوم جبهه استکبار علیه ملت جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن و جبهه استکبار پروژه هزار زخم را بعنوان شعار خود اعلام کرد و با تمام توان به دنبال عملیاتی کردن آن است و سعی می کند با مجموعه ای از ضربات و تهدیدات نظام را فرسوده کند که با اقدام بموقع مجموعه های نظامی و امنیتی و هوشیاری مردم و مسوولان در تمامی بخش ها این آرزو شوم آنان محقق نخواهد شد.

گوهری ادامه داد: دشمن به دنبال جنگ ترکیبی نیز علیه ملت ایران است و با تهدید نظامی، حمله سایبری به زیرساخت های هسته ای کشور، جنگ تبلیغاتی، استمرار جنگ اقتصادی، تهدیدات مردم محور سعی در اختلاف افکنی بین مردم و نظام دارد اما به لطف خدا تاکنون ناکام مانده است.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: دشمن در حوزه تهدیدات شناختی نیز سعی دارد مبانی و مفاهیم اصلی جمهوری اسلامی را تضعیف کند و در معرض حمله قرار دهد و با توجه گذر زمان و ایجاد چندین نسل در کشور، دشمن به دنبال تغییر تفکر جوانان است.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در تمامی حوزه ها گفت: باید در این راستا نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

گوهری اضافه کرد: در حوزه پدافند هر جا امکان تهدید وجود دارد باید در آن راستا پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم تا با هیچ مشکلی در این راستا مواجه نشویم.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اقتدار نظامی ایران در جهان گفت: قدرت نظامی و علمی کشور، امکان تهدید و حمله نظامی را از جبهه استکبار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha