طرح آمایش سرزمینی و نیازسنجی زیرساختهای ورزشی کشور تدوین شد

سنندج- ایرنا- معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح آمایش سرزمینی و نیازسنجی زیرساخت‌های ورزشی در کشور از سوی این وزارتخانه تدوین و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بنیامین شکوه‌فر روز جمعه در نشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: براساس این طرح نقاط قوت و ضعف، زمینه ها و استعدادهای مناطق مختلف کشور در ورزش مطالعه و شناسایی شده و طبق آن امکانات توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمین کم نظیری است و این را می توان از شایستگی جوانان آن در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه ورزش احساس کرد، افزود: جوانان و جامعه ورزشی استان با درخشش در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و ایستادن در جایگاه هشتم به خوبی شایستگی های خود را نمایان کردند که دستاورد بزرگی در زمینه ورزش استان است.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: موفقیت جوانان کردستانی در رقابت های المپیاد کشوری نویدبخش روزها و آینده روشن برای ورزش این استان است و در آینده قطعاً از جوانان کردستان بیشتر خواهیم شنید.

شکوه‌فر ادامه داد: اگر مجموعه مدیریت ورزش استان برنامه ریزی مدونی داشته باشند، وجود چنین پتانسیلی در میان جوانان و ورزشکاران رده های سنی پایه کردستانی راه را برای توسعه ورزش استان همواره کرده و ظرفیتی مناسب برای پیشرفت حوزه ورزش است.

وی تاکید کرد: خدمت در دستگاه ورزش و جوانان مقدس محسوب می‌شود چون یکی از راههای ارتباطی میان مسوولان و جوانان به عنوان بخش مهمی از جامعه است.

ببش از ۶۴ هزار ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha