۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84930748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات کاراته کردستان انتخاب شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 84930748
رییس هیات کاراته کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- مسعود الماسی روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات کاراته کردستان با ۱۸ رای موافق از مجموع ۲۹ رای، به مدت چهار سال به ریاست این هیات برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش مهدوی دیگر داوطلب ریاست هیات کاراته کردستان هم در این انتخابات ۱۰ رای کسب کرد.

دبیر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در این نشست ابراز امیدواری کرد که جامعه کاراته استان، قطار در حال حرکت این رشته ورزشی را تا رسیدن به سرمنزل مقصود هدایت کند.

وحید مومنی با تاکید بر اینکه اعضای مجمع باید برای پیگیری برنامه‌ها روحیه مطالبه‌گری ادامه داشته باشند، افزود: ظرفیت های بالای استان نیازمند فعالیت دلسوزانه است تا کاراته کردستان به روزهای اوج خود برگردد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سوپر لیگ بانوان و مردان کشور تا پایان هفته جاری، گفت: جام باشگاه ها نیز تا پایان این ماه برگزار می‌شود و تیم ملی بزرگسالان و امید هم آذرماه به مسابقات بین المللی روسیه اعزام می‌شوند.

دبیر فدراسیون کاراته به حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران کشورمان با درخشش در این رقابت ها ناکامی مسابقات جهانی را جبران و مردم را شاد کنند.  

مومنی تاکید کرد: کاراته کردستان در بعد ورزش قهرمانی و همگانی تلاش بیشتری کند و رییس هیات هم قول دهد کاراته ورزش اول استان شود، چرا که پتانسیل و ظرفیت لازم در استان وجود دارد.
 

رییس هیات کاراته کردستان انتخاب شد


کاراته کردستان نیازمند انسجام و وحدت رویه

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این نشست اظهار داشت: کاراته کردستان قابلیت و پتانسیل خوبی دارد ولی فکر افراد متولی به جای رسیدگی به این رشته، معطوف به فضای مجازی است.

حامد جولایی با بیان اینکه کسب رتبه هشتم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور توسط کردستان به واسطه زحمت هیات‌ها به دست آمد، افزود: صرف نظر از انتخابات که روندی عادی است، نبود وحدت رویه در این رشته، ضمن ایجاد حواشی، فعالیت هیات را با ضعف همراه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این هیات باید همه کاراته‌کاران از نونهال تا پیشکسوت را جذب کند، تاکید کرد: رمز پیشرفت این رشته ورزشی در گرو انسجام بخشی است تا استعدادهای استان روانه تیم های خارج از استان دیگر نشوند.  

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه این استان بهترین استعدادهای کاراته را دارد ولی ضعف مدیریت در این رشته بیداد می‌کند، افزود: درآمدزایی از سبک‌های کاراته، مهمترین راه برای تقویت مالی این رشته است که نباید مغفول باشد، ضمن اینکه نگاه ویژه فدراسیون برای ارتقا و استفاده از استعدادهای استان در بعد ملی ضروری است.

مسعود الماسی رییس جدید هیات کاراته استان که ۳۹ سال سابقه فعالیت در رشته کاراته به عنوان مربی، داور و بازیکن دارد، درباره اهداف و برنامه‌های خود در این هیات اظهار داشت: همگانی سازی این رشته، بومی سازی تقویم سالانه فدارسیون و شفافیت مالی و ایجاد درآمد پایدار، ارزیابی عملکرد شهرستانها و بخش‌ها به منظور شناسایی و شکوفایی استعدادهای کاراته از جمله برنامه‌های این هیات خواهد بود.

۶ هزار ورزشکار در رشته کاراته در کردستان فعالیت دارند و این هیات، از هیات های بزرگ ورزشی در استان به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha