امام جمعه سمنان: اغتشاشات اخیر زمینه‌ساز ورود مزدوران به کشور شد

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه با اغتشاشات و هنجارشکنی‌های اخیر زمینه ناامنی و ورود مزدوران به کشور فراهم شد تاکید کرد: مسوولان کشور باید بیشتر برای حفاظت از مجامع عمومی تلاش کنند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان به حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران گفت: جوانان نیز با بصیرت بیشتر راه دشمنان در سوءاستفاده از شرایط موجود را ببندند.

امام جمعه سمنان: اغتشاشات اخیر زمینه‌ساز ورود مزدوران به کشور شد

وی افزود: دشمن بداند با این حرکت‌های کور، انسجام و وحدت مردم بیشتر شده و عمق خباثت و رذالت او بیشتر مشخص می‌شود.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین آمده است: دشمنان با به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، کودتاهای ناکام و ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی برای آینده ایران توطئه‌چینی کردند ولی با پایمردی ملت ایران همواره در این دسیسه‌ها شکست خوردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به جنایات تروریستی مزدوران استکبار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز، تظاهرات اعلام انزجار در روز جمعه ششم آبان ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز جمعه در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این گفت: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه ( پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.

همچنین روز شنبه هفتم آبان در این استان تعطیل اعلام شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha