۶ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
کد خبر: 84926070
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: دشمن در صدد تبدیل ایران به زمین سوخته است

یزد- ایرنا- نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد با راه انداختن جنگ داخلی کشور را به زمین سوخته تبدیل کند.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سید جلیل میرمحمدی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در فاجعه تروریستی حمله مسلحانه به شاهچراغ در پیامی نوشت: مصیبت عظمای شهادت جمعی از زائران و مجاوران حرم حضرت شاهچراغ (ع) توسط اشقیای داعشی، داغ بزرگی بر دل ملت بزرگ ایران گذاشت.

وی افزود:صحنه‌گردانان این معرکه خونین، همانانی هستند که از یک طرف گروه‌های تروریستی تکفیری را تغذیه کرده و از طرف دیگر امپراتوری‌های دروغ رسانه‌ای را برای مغزشویی و برانگیختن ایرانی در مقابل ایرانی علم می‌کنند و در عین حال به مثابه گاوهای شیرده اربابانشان به انجام وظیفه می‌پردازند.

میر محمدی ، گفت : ملت رشید ایران این جنایات هولناک حقیقی و رسانه‌ای را پیش چشمش دارد و می‌بیند که دشمن غدّار با راه‌انداختن جنگ احزاب سعی دارد به تمامیت ارضی ایران عزیز دست‌اندازی کند و اگر نتوانست با به راه‌انداختن جنگ داخلی، کشور را تبدیل به زمین سوخته کند و اگر این هم نشد دستکم گسل‌های اجتماعی را برای بهره‌برداری‌های بعدی تعمیق کند.

این نماینده مجلس در ادامه شهادت جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی شاهچراغ را به ملت شهیدپرور ایران، به ویژه بازماندگان این فاجعه هولناک، تسلیت گفت و از خدای متعال برای شهدای شاهچراغ رحمت، مغفرت و علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را مسالت کرد.

 غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس ۱۹ نفر هم مجروح شدند.       

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha