سناریوی دشمن اجرای برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی است

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سناریوی یک ماه اخیر دشمن در ایران برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار علیرضا یوسفی روز پنجشنبه در جشنواره مالک اشتر یادبود سردار شهید الهیار جابری که به منظور معرفی سطوح موفق سازمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزار شد افزود: در این مدت از طرفی موضوعات حجاب و فرهنگی را مطرح کردند و از طرف دیگر درصدد دامن زدن به مسائل قومی، قبیله‌ای و مذهبی در کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال بمباران رسانه‌ای است و قصد دارند نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: کشورهای غربی همواره علیه نظام ما دشمنی می‌کنند و همه توان خود را به کار گرفتند که تجمع ضد ایرانی برگزار کنند.

وی افزود: دشمن رذالت و ‌پستی را به اوج رسانده است و نقاب نفاق گونه‌ای که در این سال‌ها بر چهره داشتند را برداشته‌اند.

سردار یوسفی با تسلیت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی حرم شاهچراغ گفت: دشمنان سر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده‌اند و عنصر تروریستی داعش در حادثه شیراز کینه و نفرت را نسبت به مردم این سرزمین نشان داد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام در کنار هم قرار گرفتند و حتی گروه‌هایی که با هم اختلاف جدی دارند در دشمنی کردن با ایران یکپارچه شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بنابراین وحدت و انسجام ملی بیشترین نیاز ما در شرایط کنونی به حساب می‌آید و رمز پیشرفت کشور است.

وی افزود: دشمن همه تجهیزات رسانه‌ای دنیا را در اختیار دارد و با امپراطوری رسانه‌ای برای تاثیرگذاری بر افکار مردم و جوانان تلاش دارد لذا نباید از خود و خانواده غافل شویم زیرا در موضوع جهاد تبیین اولین مأموریت در بطن خانواده و بعد از آن برای جامعه است.

سردار یوسفی تاکید کرد: باید تحلیل درست و جامع از موضوعات و وقایع روز داشته باشیم که از راه حق خارج نشویم و باطل را تشخیص دهیم.

وی گفت: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید به‌درستی برای جوانان تبیین کرد بخصوص دستاوردهایی را که دولت مردمی، ایران قوی ارایه کرده است و دولتی پای کار آمده که قرار است گام دوم انقلاب را محقق کند و در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال حل مشکلات مردم است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی تصریح کرد: هرچند باز کردن گره‌های کور اقتصادی سال‌های گذشته، کار آسانی نیست اما ریل‌گذاری درستی است و باید دولت را کمک کنیم تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر ادامه داد: این جشنواره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

سردار یوسفی گفت: جشنواره مالک اشتر جشنواره‌ای برای دیده شدن بهترین‌ها در حوزه بسیج در این برهه خاص از انقلاب اسلامی است و پاسداری از نظام وظیفه سنگینی به شمار می‌رود که بسیجیان باید با استقامت و ثبات قدم در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی افزود: بین این همه تلاش آشکار و نهان بسیج برای صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزیابی بسیجیان برای تقدیر از برترین‌ها کار بسیار سختی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی شناخت صراط مستقیم، پشتیبانی از راه حق، آماده به کار بودن، شجاعت و قدرت فرماندهی، اطاعت‌پذیری و تقوا را از مهمترین ویژگی‌های مالک اشتر به فرموده مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: بسیجی واقعی باید این ویژگی‌ها را مورد توجه قرار دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم گفت: سطح اول جشنواره مالک اشتر در بخش شهرستانی امروز در بیرجند برگزار شد و فرماندهان و مدیران برتر این ناحیه تجلیل می‌شوند.

سرهنگ حسین خراسانی مطلق افزود: در سطوح بعدی افراد برتر در استان و کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم ۱۲ برگزیده جشنواره مالک اشتر اعم از فرماندهان و مدیران رده‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha