اطلاعیه باشگاه سپاهان در مورد ممنوع‌الخروج بودن مدافع پرسپولیس

تهران- ایرنا- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص پرداخت مالیات «گئورگی گولسیانی» اعلام کرد: پاسخگویی مسائل این بازیکن بر عهده باشگاه جدید بوده و هیچ ارتباطی با باشگاه سپاهان ندارد.

به گزارش ایرنا،‌ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پرداخت مالیات گئورگی گولیسیانی مدافع سابق خود و فعلی پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

۱- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس روال کاری خود، به محض خروج بازیکن، کلیه مراحل مربوط به امور مالی و حقوقی تا مراحل نهایی و ابطال پروانه کار را انجام می‌دهد و پس از آن همه مسائل حقوقی و مجوزات مربوطه با کارفرمای جدید این بازیکن است.

۲- تا تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ مفاصاحساب مالیاتی توسط بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان تهیه و در اختیار باشگاه جدید قرار گرفته است.

۳- با توجه به قوانین مالیاتی کشور بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان مالیات سال ۱۴۰۰ خود را پرداخت کرده است. لذا تاکید می‌شود پاسخگویی مسائل بازیکن بر عهده باشگاه جدید بوده و هیچ ارتباطی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ندارد. این باشگاه در زمان مقتضی و طبق درخواست بازیکن، اقدامات لازم را به موقع انجام داده‌است.

پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن گرجستانی به دلیل عدم مشکلات پرداخت مالیات، ممنوع‌الخروج شده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha