رشد ۷۷درصدی فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی

تهران- ایرنا- معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش با اشاره رشد ۷۷ درصدی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کشور، گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار برنامه اجرا شد و رشد چشمگیر امسال، از تلاش تمامی خانواده بزرگ ورزش و جوانان حکایت دارد.

به گزارش ایرنا، بنیامین شکوه‌فر در آیین افتتاح همزمان ۱۶۲ پروژه ورزشی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا زحمات یکساله خانواده بزرگ ورزش و جوانان را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به اجرای ۱۹هزار و ۷۹۳ برنامه در هفته تربیت بدنی گفت: مفتخریم در دومین هفته تربیت بدنی در دولت سیزدهم، با تلاش مدیران کل استان‌های سراسر کشور توانستیم برنامه‌های متنوعی ورزشی و فرهنگی را به اجرا در بیاوریم.

شکوه‌فر افزود: از مجموع یک هزار و ۹۷۹ برنامه در سطح کشور، ۲۵۶ برنامه فرهنگی، هشت هزار ۶۴۵ برنامه همگانی، ۵هزار ۸۲۴ برنامه قهرمانی و یک هزار و ۴۰۸ برنامه در حوزه جوانان در هفته تربیت بدنی از سوی معاونت‌ها و با کمک مدیران کل استان‌ها در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به بخش عمرانی گفت: در حوزه عمرانی ۱۶۱ افتتاح خواهیم داشت که از این تعداد ۳۹ پروژه در بخش شهری و ۱۲۲ پروژه در روستاها و مناطق دورافتاده خواهد بود.

معاون وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه نگاه دولت عدالت محوری و توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق کشور است، اظهار داشت: ۱۲۲ پروژه در روستاهای پرجمعیت و دورافتاده افتتاح می‌شود که این مهم جزو افتخارات دولت سیزدهم خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha