۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84912707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 واکنش مسی به مصدومیت دی ماریا و دیبالا: نگران کننده است

تهران- ایرنا- کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین گفت: نگران مصدومیت‌ آنخل دی‌ماریا و پائولو دیبالا هستم و امیدوارم آنها تا جام‌جهانی به شرایط بازی برسند.

به گزارش ایرنا، در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا شروع جام‌جهانی، مصدومیت دو ستاره آرژانتین، اردوی آلبی‌سلسته را تحت تاثیر قرار داده است.

آنخل دی ماریا مشکل همسترینگ دارد که انتظار می‌رود او را تا اوایل ماه آینده از میادین دور نگه دارد، در حالی که دیبالا از ناحیه ران آسیب دیده است که می‌تواند او را از بازی در قطر در ماه‌های نوامبر تا دسامبر محروم کند.

 واکنش مسی به مصدومیت دی ماریا و دیبالا: نگران کننده است

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین که دو مسابقه اخیر پاری‌سن‌‍ژرمن به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، غایب بود، در مصاحبه‌ای در واکنش به آسیب‌دیدگی دیبالا و دی ماریا، تاکید کرد که مصدومیت بازیکنان قبل از هر تورنمنت بزرگ بین‌المللی همیشه نگران کننده بوده است.

مسی که همراه با آرژانتین در گروه C جام جهانی مقابل عربستان، مکزیک و لهستان باید به میدان برود، به  DirecTV Sports گفت: مصدومیت بازیکنان نگران کننده است، زیرا جام‌جهانی متفاوت از بقیه مسابقات است. شما در زمان‌های مختلفی بازی می کنید و بازی‌ها آنقدر فشرده است که هر اتفاق کوچکی که برای شما رخ دهد می‌تواند شما را از تیم کنار بگذارد.

 واکنش مسی به مصدومیت دی ماریا و دیبالا: نگران کننده است

وی افزود:امیدوارم هر دو بهبود پیدا کنند، آنها زمان زیادی دارند تا برای جام‌جهانی آماده شوند،امیدوارم همه ما بتوانیم در سلامت کامل به قطر برسیم.

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان، خاطرنشان کرد: احتمال مصدومیت خیلی نزدیک به جام‌جهانی ترسناک است.

 واکنش مسی به مصدومیت دی ماریا و دیبالا: نگران کننده است

او افزود: دیدن این چیزها ترسناک است، اما فکر کردن به آن می‌تواند شما را آزار دهد. بهترین چیز این است که مثل همیشه عادی عمل کنید، بازی کردن بهترین راه برای خوب بودن است.

گفتنی است مسی پس برطرف شدن مصدومیتش برای بازی روز یکشنبه پاری‌سن‌ژرمن مقابل المپیک مارسی در لیگ ۱ آماده می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha