راز موفقیت هالند فاش شد

۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۵
کد خبر: 84910001
راز موفقیت هالند فاش شد

تهران- ایرنا- روزنامه سان انگلیس در گزارشی با اشاره به موفقیت‌های هالند در دنیای فوتبال نوشت: او یک شکل خاص تغذیه دارد که او را به ماشین گلزنی ویرانگر تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، ارلینگ هالند در نقل انتقالات تابستانی فوتبال اروپا از تیم دورتموند به منچسترسیتی پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا در لیگ جزیره شود. هالند با به ثمر رساندن ۱۵ گل در ۹ بازی، بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس است. طبق اکانت رسمی مسابقات «لیگ برتر انگلیس» هالند در هر ۴۸ دقیقه یک گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است.

اما راز موفقیت هالند در دنیای فوتبال چیست؟ این همان سوالی است که روزنامه انگلیسی زبان سان به آن پاسخ داده است. این روزنامه در مستندی به نام «تصمیم بزرگ» به بررسی سبک زندگی فوق ستاره نوظهور فوتبال جهان پرداخته است. در این مستند به نقل از ملی‌پوش نروژی آمده است: من بسیار علاقه‌مند به مراقبت از بدنم هستم و فکر می‌کنم خوردن غذاهای محلی (خانگی) باکیفیت مهم‌ترین چیز است. 

وی گفت: این باور در بین مردم وجود دارد که گوشت بد است، اما این کدام گوشت است؟ گوشتی که در فست فودها به فروش می‌رسد یا گوشت حیوانات اهلی که از علف سبز تغذیه می‌کنند؟ شما غذایی را که من می‌خورم را نمی‌خورید، من دل و جگر را می‌خورم. 

روزنامه سان در ادامه گزارش خود نوشت: هالند رژیم دیگری دارد که مربوط به قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای چند دقیقه در روز است. او وقتی صبح از خواب بیدار می‌شد اولین کاری که انجام می‌دهد این است که زیر نور خورشید می‌نشیند و از آن لذت می‌برد. هالند مشتاق خوردن پنیر و تخم‌مرغ است، زیرا آنها را به سرآشپزهای منچسترسیتی سفارش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha