۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84908432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست سایپا: کی‌روش هم در این فوتبال از کوره درمی‌رود

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت:‌ شما به کارلوس کیروش دقت کنید. او در روی نیمکتِ مطرح‌ترین و حرفه‌ای ترین باشگاه‌های دنیا نشسته و هدایتگر اول تیمش بوده اما امروز لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و در مدیریت تیم ملی خیلی وقت‌ها از کوره در می‌رود.

به گزارش ایرنا، دیدار سایپا و استقلال خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای فوتبال ایران تبدیل شد. جایی که محمود فکری سرمربی نارنجی‌پوشان روی سکو با فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان درگیر شد و حواس‌ها را به سمت لیگ یک فوتبال کشور برد.

فربد بقایی سرپرست تیم فوتبال سایپا درخصوص اتفاقات بازی با استقلال خوزستان گفت: این بازی هم مانند تمام بازی‌ها گذشت و بجای صحبت از آن می‌شد به درس‌هایش پرداخت.

وی ادامه داد: محمود فکری را در فوتبال ایران، حاجی می‌نامند و این لقب بخاطر رفتار بزرگ‌منشانه او در جامعه و میادین مسابقه است. او سالیان سال کاپیتان استقلال تهران، یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا بوده و هدایت تیم‌های مختلفی را نیز برعهده داشته که همیشه یک راهنمای مناسب و برادر بزرگتر برای بازیکنان جوان تیمش محسوب می‌شود. اما باید تحقیق شود که چه عواملی باعث می‌شود این شخصیت آرام و خوشرو به یکباره از کوره در می‌رود.

بقایی افزود: خنده‌دار است که اگر بگوییم باید حرفه‌ای تر عمل کرد، چرا که فوتبال امروز ما این مسیر را طلب می‌کند. شما به کارلوس کیروش دقت کنید. او در روی نیمکتِ مطرح‌ترین و حرفه‌ای ترین باشگاه‌های دنیا نشسته و هدایتگر اول تیمش بوده اما امروز لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و در مدیریت تیم ملی خیلی وقت ها از کوره در می‌رود. زمانی را به یاد دارم که گفتند از رفتارهای او به ستوه آمدیم و چرا باید این چنین رفتارها را داشته باشد اما امروز خوشحالیم که برگشته و نظم در تیم ملی به خوبی نمایان است و تمام افرادی که آن روزها از آن رفتارها گلایه مند بودند امروز با جون و دل می‌پذیرند که او برای احقاق حق تیمش، فریاد می‌زده است.

وی عنوان کرد: پرداختن به یک عکس کار خیلی راحتی است اما ای کاش این وقت را برای نظارت و دقت نظر بیشتر جهت ایجاد فراهم نمودن شرایط مطلوب برگزاری یک مسابقه از چمن زمین بازی، جایگاه تماشاگران تیم های میزبان و میهمان، نظم و امنیت داخل استادیوم تا داوری و غیره می‌گذاشتیم.

بقایی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت عامل باشگاه ریشه‌دار و سازنده سایپا، تاکیدات فراوانی برای اخلاق‌مداری و حفظ و حراست از ارزش‌ها داشته‌اند و مطمئنا در این مسیر گام برخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha