۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84907809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مریوان: مردم نا امنی را تحمل نمی کنند

سنندج- ایرنا- امام جمعه مریوان با اشاره به نا ارامی های اخیر در کشور گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب می کنند زیرا آنها نا امنی را تحمل نمی کنند.

ماموستا مصطفی شیرزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: اگرچه برخی اعتراضات در یک خانواده ۸۰ میلیونی قابل پیش بینی است اما چون نظام از قدرت مردمی برخوردار است هرگز اجازه نمی دهد دشمنان محیط جامعه را برای مردم ناامن کنند.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنانش خواستار تلاش مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی و تورم شد و تاکید کرد: مردم کشورمان به ویژه استان کردستان بارها در برهه های مختلف در راستای حمایت از نظام و کشور اسلامی به عرصه آمده اند و اکنون وظیفه مسوولان و دولت است که برای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

وی همچنین خواستار برخورد توام با رافت اسلامی از سوی مسولان انتظامی و قضایی با بازداشت شدگان کم تقصیر شد و گفت که انتظار می رود نظام با سعه صدر با این موضوع برخورد کند.

طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان از جمله سنندج، تجمعات عناصر آشوبگر و انجام اقدامات تخریبی بویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی، منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران برای مصون ماندن از تعرضات عناصر آشوبگر، روز شنبه این هفته اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند.

ضد انقلاب که در استان کردستان به دنبال کشته سازی و سوء استفاده از مردم منطقه است روز شنبه یک راننده پراید که در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود را با شلیک گلوله کشت.

این اقدام ضد انقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای نا آرامی های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضد انقلاب کشته شدند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha