۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84907528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش قرآن کریم به یک میلیون دانش آموز کلاس اولی در کشور آغاز شد

کرج- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ترویج برنامه های قرآنی در مدارس اعلام کرد: آموزش قرآن کریم به یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در کشور آغاز شد.

صفرعلی یازرلو  روز یکشنبه در حاشیه  جشن قرآنی مدارس  که در دبستان حضرت فاطمه الزهرا (س)  شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت:  درسند تحول بنیادین هم برآموزش قرآن کریم و تقویت بنیه معنوی دانش آموزان تاکید شده است.

وی بیان داشت: آموزش قرآن کریم به دانش آموزان یکی از برنامه های محوری مدارس ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را تشکیل می دهد.

یازرلوتصریح کرد: برای ترویج فرهنگ علوم قرآنی در بین دانش آموزان به خصوص دانش آموزان دوره ابتدایی نیاز به همراهی خانواده ها داریم زیرا خانواده نقش بسزایی در تربیت فرزندان و تقویت بنیه معنوی آنان دارد.

وی ادامه داد: برای گسترش علوم قرآنی در بین جامعه هدف ، برگزاری جشن های قرآنی، جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، مسابقه و نمایشگاه قرآن پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: برای معلمان نیز دوره های توانمند سازی با محوریت قرآن در نظرگرفته شده است.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اکنون برنامه تقویت مهارت های قرآنی در پنج استان شروع شده است و به مرور در سایر استان ها برگزار می شود.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha