سازماندهی نوجوانان و جوانان نخبه قرآنی استان ها  در برنامه کاری قرار گرفت

کرج - ایرنا- دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: سازماندهی و رتبه بندی نوجوانان و جوانان نخبه یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان ها در دستور کار قرار گرفت.

 حسین مقدم کیا روز پنجشنبه درحاشیه مراسم آغاز طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : رویکرد طرح ملی تلاوت قرآن کریم سازماندهی همه نوجوانان و جوانان به عنوان قاریان محله، مدرسه، مسجد منطقه ، کشور و درسطح بین المللی است.
وی اضافه کرد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان ها به دنبال شناسایی استعدادهای نهفته قرآنی در دختران و پسران درسنین هشت  تا ۱۵ سال است.
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) گفت: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان و تبدیل آنان به چهره های بزرگ از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.
وی افزود: به رغم همه مشکلات و تنگناها یک هزار و ۵۰۰ نفر در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در استان های کشور ثبت نام کردند.
مقدم کیا ادامه داد: استان البرز با ابتکار مرکز قرآنی آستان قدس رضوی، مرکز نیکوکاری هم اندیشان قرآنی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام نخست کشور از نظر شمار شرکت کنندگان را بدست آورد و این یکی الگو و رکورد محسوب می شود.
وی افزود: امیداست  با همدلی و همراهی مسوولان شاهد قاریانی در سطح ملی و بین المللی از استان البرز باشیم .
یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم با شرکت ۲۵۳ نفر در کرج آغاز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha