۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84903689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت مودریچ به ترکیب رئال

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 84903689
بازگشت مودریچ به ترکیب رئال

تهران- ایرنا- هافبک خلاق رئال مادرید برای بازی در لیگ قهرمانان مشکلی ندارد و می‌تواند کهکشانی‌ها را در دیدار برابر شاختار اوکراین همراهی کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید چهارشنبه شب در هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک از اوکراین خواهد رفت. رئال در گروه ششم این رقابت‌ها با تیم‌های فوتبال شاختار اوکراین، سلتیک اسکاتلند و لایپزیگ آلمان هم‌گروه است. این تیم در ۲ دیدار نخست خود موفق به کسب ۶ امتیاز شده و در صدر جدول قرار دارد.

یکی از دغدغه‌های کارلو آنچلوتی برای بازی روز چهارشنبه رئال در برابر شاختار مصدومیت ۲ ستاره کلیدی این تیم بود. لوکا مودریچ و تیبو کورتوا در فیفا دی گذشته مصدوم شدند و همراهی آنان با رئال در دیدارهای آینده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

روزنامه مارکا با اشاره به مصدومیت این ۲ بازیکن نوشت: لوکا مودریچ هافبک خلاق رئال که در اردو تیم ملی کرواسی مصدوم شده بود بازی برابر اوساسونا را از دست داد اما می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال را همراهی کند. این بازیکن با حضور در تمرینات تیم رئال نشان داد که مشکلی برای حضور بازی در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان ندارد.

در ادامه گزارش مارکا آمده است: هر چند که بازگشت مودریچ یک خبر خوب برای کهکشانی‌ها به شمار می‌رود اما مصدومیت تیبو کورتوا همچنان ادامه دارد و زمان بازگشت وی به میادین مشخص نیست.

 تیم فوتبال رئال مادرید با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی در صدر جدول گروه ششم قرار دارد و تیم شاختار چهار امتیاز کسب کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha