آنچلوتی:‌ بنزما برابر شاختار به میدان می‌رود

تهران- ایرنا- با اعلام سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ستاره مسلمان کهکشانی‌ها در دیدار با شاختار اوکراین به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، تیم رئال مادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف شاختار دونتسک می‌رود. این بازی به خاطر شرایط جنگی اوکراین در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار خواهد شد. رئال با کسب ۹ امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه قرار دارد و شاختار نیز با ۴ امتیاز در جایگاه دوم است.

یکی از مهمترین دغدغه‌های کهکشانی‌ها در این بازی حضور کریم بنزما است. او به خاطر مصدومیت در چند بازی گذشته یکی از سرشناس‌ترین نفرات غایب رئال مادرید بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با شاختار درباره شرایط بنزما اظهار داشت: کریم بنزما کاپیتان این تیم روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت و مشکل خاصی ندارد. ما برای پیروزی به این بازیکن نیاز داریم و باید جایگاه خود را در جدول لیگ قهرمانان مستحکم کنیم. حضور بنزما قطعی است اما وینیسیوس جونیور نیاز به بررسی دارد، او بازی‌های زیادی برای رئال به میدان رفته و حضورش در دیدار برابر شاختار قطعی نیست.

وی این را هم گفت: کروس و مندی ۲ ستاره دیگر رئال آماده بازی هستند و مشکلی ندارند.

روزنامه مارکا در ادامه به نقل از آنچلوتی نوشت: کورتوآ نسبت به چند روز گذشته خیلی بهتر است. برنامه این است که او از پنجشنبه تمرینات خود را آغاز کند و برای یکشنبه آماده باشد. ما با او صحبت کردیم و مشکلی برای دیدارهای آینده ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha