۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84891354
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کارگاه‌هایی با تاکید بر توانمندسازی بانوان در گیلان

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از تاکید این نهاد بر توانمندسازی بانوان بابرپایی کارگاه‌های آموزشی - تخصصی با همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای استان خبر داد.

مجید زمانداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تازه‌ترین برنامه ریزی دوره های آموزشی سرویس‌کار خودرو ویژه بانوان و برقکار ساختمان برای آقایان به صورت جداگانه و به منظور آشنایی علاقمندان به این رشته های فنی، به صورت رایگان و زیرنظر استادان طرح ریزی شده است.
وی اظهار داشت: در دوره آموزشی سرویس‌کار خودرو ویژه بانوان علاوه بر آموزش اولیه مبانی تعمیرات خودرو، نحوه رفع مشکلات احتمالی آن توسط بانوان تدریس می شود، همچنین در دوره آموزشی برق‌کار ساختمان ویژه مردان، شرکت کنندگان با مفاهیم جریان الکتریسیته، تفاوت برق مستقیم و متناوب، تعریف فرکانس برق شهری، برق تک فاز و سه فاز و ... آشنا می‌شوند.
وی یادآور شد: ۳۰۵ کارگاه آموزشی با تاکید بر توانمند سازی بانوان طی یک سال گذشته از سوی این نهاد برنامه ریزی و برگزار شد و اینک این سلسله برنامه بر اساس نیاز سنجی‌های جدید و بدلیل استقبال مخاطبان اداره کل کتابخانه های عمومی استان ادامه خواهد یافت.
آشنایی با اصول و مفاهیم کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی و تصیم گیری در بازار، کارآفرینی و کار تیمی، مهارت های اجتماعی در کسب و کارهای نوپا، کاربردهای تجارت الکترونیکی خانواده و بهداشت روانی، مدیریت بحران اجتماعی خانواده و رفتارهای پر خطر نوجوانان برخی از محورهای برگزاری کارگاه های آموزشی است.
۸۵ کتابخانه عمومی زیر نظر اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان فعال هستند که در تمامی آنها کارگاه های آموزشی برنامه ریزی می شود.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha