۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84886120
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۵۳ نوجوان و جوان کرجی زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم قرار گرفتند

کرج - ایرنا - مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم کرج گفت: برای نخستین بار ۲۵۳ نوجوان و جوان مستعد کرجی زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور،«زهرا قمی» روز سه شنبه افزود: این افراد از مجموعه مدارس، نهادهای خدماتی و کانون های فرهنگی و آموزشی  پذیرش و ثبت نام شدند.
وی  با بیان اینکه باتوجه به اینکه برای نخستین بار دختران ۱۰ تا ۱۵ سال  نیز می توانستند  در این طرح ثبت نام کنند اظهار داشت: ثبت نام نوجوان و جوانان برای شرکت در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم برای کرج یک رکورد محسوب می شود.
قمی ضمن تقدیر از همکاری خادمیاران رضوی و با بیان اینکه این خادمیاران  می توانند شاخص های قرآنی کرج را ارتقا دهند، اظهار داشت: این در حالی است که در مهرماه کار ساماندهی و تست نوجوانان و جوانان توسط کارشناسان قرآنی کشوری طرح ملی تلاوت قرآن کریم انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان برحسب استعدادشان  سازماندهی می شوند گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع)  امسال نیز طرح به ۲صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم کرج  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می گیرد گفت:  هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر "سطح یک" در موسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می شود.

قمی با بیان اینکه این طرح به صورت مجازی نیز برگزار می شود گفت: این در حالی است که نگاه به اجرای طرح استانی و در کنار آن روستاها نیز باید در نظر گرفته شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha