رقابت تنگاتنگ ایران ترانسفو با شرکت های اروپایی/هدف گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری صادرات در سال جاری

زنجان- ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیان اینکه این مجموعه تولیدی و صنعتی با وجود تحریم ها، با شرکت‌های بزرگ اروپایی در مناقصه‌های بین‌المللی رقابت می‌کند، گفت:در سال ۹۷ میزان صادرات ایران ترانسفو هفت میلیون دلار بود اما میزان صادرات در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیون دلار هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد ظهیری عصر امروز سه شنبه در مراسم آغاز به کار ۳۶۰ نفر از کارکنان جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو که با حضور وزیر کشور در زنجان برگزار شد، افزود: اتفاقات خوبی در این کارخانه طی مدت چهار سال گذشته اتفاق افتاده است آن هم در حالی  که کشور، این کارخانه و حتی برخی از کالاهایی که مورد استفاده در فرآیند تولید قرار می گیرد، بطور مستقیم تحت تحریم است .
وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته صادرات این گروه صنعتی ۹۸۰ درصد و سود عملیاتی ۴۲۰ درصد و فروش این گروه صنعتی ۴۰۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: حدود  ۲ هزار نفر در این چند سال نیروی جدید در گروه ایران ترانسفو مشغول به کار شده اند و با این حرکت و تحقق رشد اقتصادی، توانسته‌ایم به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: کشورهایی که گمان می‌کردند با تحریم، ایران ترانسفو زمین گیر خواهد شد، امروز با محصولات همان کشورها و شرکت‌ها رقابت می‌کنیم و به این توان و همت خود ایمان داریم و به هر طریق ممکن، چرخه تولید این کارخانه را حفظ خواهیم کرد.
وی با تأکید براینکه در گروه صنعتی ایران ترانسفو، باور به نشدن نداریم ، افزود: قطعاً می‌توانیم با همت و عزم جدی همین جوانان که امروز وارد خانواده بزرگ ایران ترانسفو شده اند بیش از پیش موفق شویم و این راهی است که دولت را در رسیدن به اهداف اقتصادیش یاری خواهد داد.

ظهیری در بخش دیگری به آمار صادرات این گروه صنعتی در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ میزان صادرات ایران ترانسفو هفت میلیون دلار بود و این در حالی است که هدف گذاری میزان صادرات در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیون دلار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha