مهلت شرکت در «همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» تمدید شد

تهران - ایرنا - اداره کل هنرهای نمایشی از تمدید مهلت ارسال آثار متقاضیان شرکت در «همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» از سوی دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی تا ۳۱ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه نمایشی ایرنا از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به استقبال پژوهشگران و هنرمندان برای شرکت در «همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» مهلت ارسال آثار به این رویداد تمدید شد.

این اطلاعیه می افزاید: محور پذیرش آثار در این همایش با توجه به فراخوان اعلامی در قالب مقاله خواهد بود و دبیرخانه این رویداد در نظر دارد پیشنهاد شرکت‌کنندگان را برای ارائه آثار در قالب‌های دیگر از جمله نشست‌ یا درگاه (پنل‌)های علمی- تخصصی و سخنرانی نیز مورد بررسی قرار دهد.  

علاقه‌مندان برای ارسال آثار و ارائه پیشنهاد در ارتباط با قالب اثر خود، می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی نمایش مراجعه کنند.  

«همایش ملی تئاتر برای نوجوانان» توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی با هدف ترغیب سیاستگذاران، متخصصان، دانشگاهیان و جامعه حرفه‌ای تئاتر کشور با رویکرد میان‌رشته‌ای و محوریت توجه به جایگاه دوران نوجوانی در قالب سخنرانی، ارائه مقاله و برگزاری نشست‌های علمی- تخصصی در آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha