۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84874929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرروستا: احتمالا با کمیته فنی ادامه همکاری نخواهیم داشت

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: با اعضا قرار داشتیم که به طور دسته‌جمعی استعفا کنیم اما به‌دلیل شرایط تیم ملی، در آن برهه این کار را نکردیم و حالا هم تصور نمی‌کنم ادامه همکاری داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، «علی اصغر مدیرروستا» عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر که در برج میلاد در حال برگزاری است، اظهار داشت: فکر می‌کنم نظر مهدی تاج در مورد حضورم در کمیته فنی تغییر کرده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شخص وی از کمیته فنی استعفا کرده است؟ گفت: قرار بر این داشتیم که به طور دسته جمعی استعفای‌مان را تقدیم کنیم که به دلیل وضعیت فوتبال و تیم ملی و اینکه جو فدراسیون کمی ناآرام بود، به درخواست میرشاد ماجدی(سرپرست وقت فدراسیون) این اتفاق نیفتاد که از آن به بعد هم جلسه‌ای برگزار نشد.

وی در واکنش به انتقادات از کمیته فنی مبنی بر اینکه این کمیته تنها حق مشورتی داشته و حق انتخاب ندارد، افزود: بحث مشورتی درست هست و موضوع انتخاب به هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون مربوط می‌شود ولی هیئت رئیسه و رئیس باید این نکته را در نظر بگیرد که اگر اعضای «فنی» در کمیته فنی عضویت دارند، نظرات‌شان باید قابل اجرا باشد.

مدیرروستا در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته فنی به طور دسته‌جمعی استعفا کرده‌اند؟، اضافه کرد: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده اما فکر نمی‌کنم دیگر ادامه همکاری داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha