۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84874757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان راه‌اندازی شد

رشت - ایرنا - شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در رشت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا،  این شعبه با هدف تکریم جامعه ورزش و جوانان و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مربوطه تشکیل شده و دعاوی مرتبط با این حوزه با رویکرد مصالحه و به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و گامی مثبت در راستای ایجاد سازش بین طرفین است.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز هنگام افتتاح این شعبه گفت: با توجه به اینکه ایجاد صلح و سازش در دعاوی اولویت است، بر این اساس این شعبه در گیلان راه‌اندازی شده است.

وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این شعبه در بازدید از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت عنوان کرد: حجم و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گیلان با پیگیری‌های مدیرکل و حمایت استاندار این استان بر اساس ارزیابی ها در شرایط خوبی است.

وی افزود: اواخر مهرماه نیز که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش است در صورت امکان سفر مجددی را به گیلان خواهم داشت تا روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این استان و همچنین تکمیل و بازسازی ورزشگاه‌های فوتبال این استان را پیگیری نمایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه گزارشات خوبی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان داشتیم، حجم فعالیت‌ها و پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام در این استان خوب است و امیدواریم که به زودی شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در گیلان باشیم.

بهره‌برداری از ورزشگاه عضدی رشت آذر ماه امسال 

استاندار گیلان نیز در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه شهید عضدی رشت به نحوه تکمیل این ورزشگاه اشاره و عنوان کرد: به طور شبانه روزی کارفرما و کارگران در این ورزشگاه مشغول به‌کارند تا روند تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت سرعت گیرد.

اسدالله عباسی افزود: با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می شود تا پایان آذرماه امسال روند تکمیل، مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت و کاشت چمن طبیعی در این مجموعه ورزشی پایان یافته و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان انجام می‌شود و ما هم بر امور اجرای این پروژه و همچنین سایر پروژه های نیمه تمام نظارت داریم تا روند بازسازی و به بهره برداری رسیدن آنان شتاب بیشتری یابد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه برای بازدید از چند پروژه نیمه‌تمام و نیز بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی سفری یکروزه به گیلان داشت.

سجادی هنگام ورود به رشت در مزار شهدای این شهرستان حضور یافت و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر با استاندار گیلان دیدار کرد و پس از آن نیز در مجمع نمایندگان گیلان حضور یافت.

بازدید از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت و ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، افتتاح چمن مصنوعی فوتبال شهرستانهای شفت و صومعه سرا و افتتاح خانه کشتی شهید رجبی‌مقدم  بندرانزلی، از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان است.

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سایر مسئولان ورزشی استان حضور داشتند.

     

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha