۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 84867690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چراغ سبز لالیگا برای ثبت‌نام ستاره جدید خط دفاع بارسلونا

تهران- ایرنا- بارسلونا برای ثبت‌نام بازیکن فرانسوی خود تلاش‌های بسیاری کرد تا این بازیکن در بازی فردا مقابل وایادولید به میدان رود و حالا به نظر می‌رسد لالیگا برای این کار چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا امیدوار است سرانجام در بازی این هفته بارسلونا مقابل رئال وایادولید که یکشنبه در نیوکمپ برگزار می‌شود، از ژول کونده استفاده کند. کاری که لالیگا پس از تلاش‌های انجام شده توسط باشگاه بارسلونا برای ایجاد فضا برای قرارداد مدافع میانی فرانسوی، باید انجام دهد.

با احتمال اضافه شدن کونده به ترکیب تیم بارسا، ژاوی شاهد افزایش دامنه دفاعی خود خواهد بود. این نخستین بازی او که ۵۰ میلیون یورو برای بارسلونا هزینه داشت، خواهد بود.  

بارسلونا قبلاً چهار خرید تابستانی خود را در لالیگا به ثبت رسانده بود اما این سازمان از ثبت اسم ژول کونده خودداری کرد زیرا لالیگا به باشگاه‌ها اجازه نمی‌دهد بالاتر از سقف مشخصی به مجموع بازیکنان خود حقوق بدهند.

این در حالی است که بارسلونا در سال‌های اخیر قراردادهای عجیبی با بازیکنان خود بسته و مجبور است حقوق بالایی به آنها بدهد. به این دلیل ثبت قرارداد بازیکنان جدید، چالشی جدی برای باشگاه محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha