۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1422
کد خبر: 84866890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۲۵۰ میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت های شهر آبدانان هزینه می شود

ایلام - ایرنا- شهردار آبدانان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ برای بهسازی، تکمیل زیرساخت ها و توسعه عمران شهر آبدانان هزینه می شود.

ذبیح الله دوستی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مبلغ از محل اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای، چهار درصد اعتبارات نفت، مساعدت های نماینده مجلس، بودجه اربعین حسینی(ع) و منابع داخلی شهرداری پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: با تزریق این میزان اعتبار بخش قابل توجهی از نیازها و نواقص زیر سازی و جداول ، سنگ فرش معابر عمومی، اصلاح و بروزرسانی گذرهای قدیمی، روشنایی نقاط شهری، تکمیل و تجهیز بوستان‌ها ، توسعه کمی و کیفی خیابان‌های مرکز شهر، تکمیل مسیر سلامت ضلع غربی شهر آبدانان ، نگهداری و افزایش فضاهای سبز رفع و رونق می گیرد.

وی عدالت در توزیع خدمات شهری را اولویت اول شهرداری عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون با صرف هزینه ای معادل ۸۰ میلیارد ریال با استفاده از قیر یارانه ای ۴۰ هزار مترمربع از معابر حاشیه ای و مناطق کمتر توسعه یافته شهر آبدانان آسفالت شده است.

شهردار آبدانان ارائه خدمت آسان و روان و جلب رضایت مردم را جزء اهداف مهم مدیریت شهری توصیف کرد و یادآور شد،: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان با تخصیص ۷۵ میلیارد ریال از منابع داخلی و مساعدت های موردی عملیات وزارت کشور احداث و بوستان شهرک کارکنان و محله پرجمعیت هزار که بصورت راکد مانده بودند،  مجددا از سرگرفته شده و عملیات سومین بوستان در جنب شهرک فرهنگیان (ورودی جنوبی) شهر با ۳۵ میلیارد اعتبار ریال بزودی آغاز می شود.

دوستی فرسودگی امکانات سرمایه ای، تجهیزات فنی ، ماشین آلات سنگی و عدم وجود منابع درآمدی ثابت را مهمترین مشکلات شهرداری آبدانان اعلام کرد و گفت: بخاطر ارائه خدمت مستمر و رفع حوائج شهروندان در پنج ماه اول امسال ۴۰ میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت وسایط نقلیه سنگین و کارخانه های تولید شن و ماسه و آسفالت شهرداری هزینه شده است.

شهردار آبدانان احداث غسالخانه استاندارد، تهیه آمبولانس مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی، اتمام و بهره برداری از خیابان شهید قیطولی، ادامه آسفالت معابر محلات حاشیه شهر و تلاش برای رفع مشکلات قانونی تعدادی از شهروندان که مدتها در انتظار ساخت و یا اخذ پایان کار اماکن مسکونی و تجاری خود هستند، را از مأموریت‌های در دست اقدام شهرداری و شورای شهر آبدانان عنوان کرد.

شهرداری آبدانان با ۲۷ هزار نفر جمعیت، ۶۰۰ هکتار وسعت، ۷۵ سال سوابق شهری و با رتبه ۶ د ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha