۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 1422
کد خبر: 84862473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در آبدانان

ایلام -‌ ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: طی یکسال عملکرد دولت سیزدهم ۲۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان و کارآفرینان این شهرستان پرداخت شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله حاتمی روز دوشنبه در نشست شورای اداری آبدانان رفع مشکل مردم وجوانان را موضوع اول دولت عنوان و اظهار داشت: این میزان تسهیلات کم بهره و باز بازپرداخت آن ۴۸ ماهه بوده که با اعطاء آن زمینه اشتغال بکار ۵۵۰ نفر در سطح شهرستان مهیا شده است.

وی وضعیت اقتصاد را رو به اصلاح و بهبودی اعلام کرد و یادآور شد: هفته دولت ۱۴ طرح اقتصادی ،عمرانی، معیشتی و فرهنگی با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان آبدانان مورد بهره برداری قرار می گیرد و همزمان عملیات اجرایی ۲ طرح بزرگ دیگر نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار آبدانان سفرهای استانی دولت را یک فرهنگ کاری و انقلابی در نظام اجرایی دانست و تاکید کرد: مدیران ادارات دولتی باید بدون هیچگونه عذر و بهانه ای با تاسی از رییس جمهوری همواره در بین مردم بخصوص مناطق روستایی حضور مستمر داشته باشند.

حاتمی با تبریک هفته دولت تاکید کرد: همکاری و ارتباط مستمر مدیران با خبرنگاران و تبیین شفاف و بدون واسطه خدمات دولت برای همه متولیان یک تکلیف قانونی است زیرا که اساس و اهداف حکومت اسلامی خدمت به بندگان خداست.

امام جمعه آبدانان در این نشست نیز گفت: دولت سیزدهم یکی از خدمتگزارترین دولت های جمهوری اسلامی است و مدیران وظیفه دارند با تشریح این خدمات شبانه روزی مردم را نسبت به آینده خود امیدوار کنند.

حجت الاسلام محمد سوری افق انقلاب اسلامی را روشن و امیدآفرین توصیف کرد و افزود: تعمیق روابط مسوولان با مردم در طول سال مهمترین عنصر ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و نشاط آفرینی در سطح جامعه و جریان های سیاسی‌ و تشکل های اجتماعی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha