۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 5304
کد خبر: 84864383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار نمایشگاه استانی دستاوردهای دولت سیزدهم با حضور استاندار فارس + فیلم

شیراز-ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در استان فارس در سال نخست فعالیت روز چهارشنبه دوم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار آغاز به کار کرد.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه دوم شهریورماه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این نمایشگاه اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای شنیدن مشکلات مردم و منعکس کردن عملکرد دولت و خدماتی است که توسط کارکنان دولت در استان فارس ارائه شده است.

استاندار فارس بر لزوم تقویت اطلاع‌رسانی خدمات دولت در استان. تاکید کرد و به ایرنا گفت: هرچند زحماتی که سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها کشیدند توسط روابط عمومی و رسانه‌ها منعکس می‌شود اما بخش قابل توجهی هم اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

ایمانیه هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی خدماتی که دولت در یک سال گذشته ارائه کرده برگزار شده است تا مردم هم بتوانند با خدمات هموطنان خود که در ادارات و سازمان‌های دولتی کار می‌کنند، بیشتر آشنا شوند و این دستاوردها را به سایر شهروندان منتقل کنند.  

هادی بستام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس نیز با اشاره به انتخاب شعار "دولت مردم" به عنوان هفته دولت در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: با وجود آنکه فرصت یکساله برای ارزیابی عملکرد دولت‌ها زمان کوتاهی است اما با این وجود با تأکید استاندار فارس مبنی بر اطلاع‌رسانی مطلوب خدمات دولت در استان، کارنامه یکساله دولت در معرض دید مردم قرار گرفته است. 

 این نمایشگاه در میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) شیراز و در مجاورت ضلع جنوبی ساختمان استانداری فارس برپا شده و تا هشتم شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است. 

دوم تا هشتم شهریورماه هرسال به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. هشتم شهریور ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و  محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت و همراهان آنها در عملیاتی تروریستی توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha