اجرای ۳۹ طرح آبرسانی، بخشی از طرح های هفته دولت در استان فارس

شیراز-ایرنا-مدیر عامل شرکت آبفا فارس همزمان با آغاز هفته دولت دستاوردهای یکساله این شرکت را تشریح کرد و بیان داشت : اجرای ۳۹ طرح آبررسانی بخشی از خدمات دولت سیزدهم در این استان است که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس روز پنجشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه دستاوردهای دولت با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آبفا استان فارس در حوزه مسوولیت خود اظهار داشت : در سالی که گذشت با وجود تداوم خشکسالی های سنواتی، کم آبی و بعضا بی آبی در برخی نقاط استان، تلاش شده است تا با مداومت در عمل و کار مضاعف در ۱۱۶ شهر و بیش از ۴۲۰۰ روستای استان فارس مشکلات و نیازمندی های بخش های آب و فاضلاب را رصد و در جهت رفع نیازمندی های مرتبط برنامه ریزی و اقدامات لازم را بعمل آوریم که آمارها نشانگر توفیق های قابل توجه در این زمینه می باشد.

وی گفت: از اهم اقداماتی که در طول یک سال محقق گردیده، می توان به ارائه  خدمات آبرسانی بی وقفه به ۱۱۶ شهر و بیش از ۴۲۰۰ روستای استان، حفر و تجهیز ۱۳ حلقه چاه، اجرای بیش از ۷۴ هزار  متر شبکه توزیع آب شرب شهری و روستایی، اجرای بیش از ۵۷ هزار  متر خط انتقال آب ، اجرای بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال برق، تکمیل و بهره برداری از طرح فاضلاب شهرستان کازرون شامل تصفیه خانه ، خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب و همچنین احداث قریب به ۱۲هزار و ۳۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در همین راستا افزود: بهره برداری از ۳۹ پروژه آبرسانی در هفته دولت سال جاری از اهم عملکرد ما در یکسال گذشته می باشد.

صادق پور گفت: پیش بینی می شود ۵۵ پروژه  آب و فاضلاب نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد که پیگیری جهت تحقق آنها به سرعت در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha