شرکت گاز استان همدان برای گازرسانی به موکب های اربعین تفاهمنامه منعقد کرد

همدان-ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز همدان از انعقاد تفاهم نامه گازرسانی بین این شرکت و ستاد برگزاری مراسم اربعین همدان برای گازرسانی موقت به موکب های اربعین در سطح استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبی نظر در آیین انعقاد تفاهم نامه گازرسانی موقت به موکب های اربعین سال ۱۴۰۱ در سطح استان اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به موکب های عزاداری و مسیر تردد زائرین اربعین در سطح استان آماده اجرای خدمات پشتیبانی و گازرسانی هستیم.

وی تصریح کرد: انشعابات موقت موکب ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولان موکب ها بوده و تمامی موکب ها موظفند به تجهیزات اطفا حریق مجهز باشند و از وسایل گازسوز استاندار استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: به شکرانه اقتدار فرامنطقه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل برکت خون شهداست، امروز شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین در ۲ کشور ایران و عراق هستیم. 

رییس ستاد خدمتگزاران اربعین استان همدان نیز در این آیین خدمت برای اباعبدالله الحسین(ع) را یک دعوت از سوی حضرت زهرا (س) دانست و افزود: با نگاه مثبت و ویژه همه خادمان از تعداد هشت موکب در سال ۹۳ امسال بیش از ۱۱۰ موکب در استان ساماندهی شده اند و با هدف حفظ انسجام و ارتقای کیفی خدمت رسانی به زائران در قالب گروه بندی هایی انجام وظیفه می کنند. 

سیدرضا موسوی یادآور شد: اربعین تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان جهانی شده است و امروز شاهد توسعه و فراگیری فرهنگ جامع اربعین در سراسر جهان هستیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان، امسال میزبانی بیش از چهار میلیون زائر عبوری از چند کشور جهان برای استان همدان پیش بینی می شود گفت: این موضوع فرصت مغتنمی برای تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی است که بر همین اساس ترجمه برخی کتب تقریظ شده مقام معظم رهبری به چندین زبان در دستور کار قرار دارد.

در پایان این آیین از سیدرضا موسوی از آزادگان عملیات کربلای چهار در دوران دفاع مقدس توسط مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و اعضای شورای فرهنگی شرکت قدردانی شد.

هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری (۳۱ شهر)، ۹۹.۸ درصد جمعیت روستای (۱۰۴۱ روستا)، ۱۵ شهرک صنعتی، ۹ ناحیه صنعتی و ۱۰۱۴ واحد صنعتی استان همدان از نعمت گاز برخوردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha