استاندار: کرمانشاه را باید به عنوان استان وحدت ثبت کنیم

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه قومیتها و مذاهب استان در دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز در کنار یکدیگر به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند، گفت: این وفاق و همدلی مردم استان کرمانشاه در دنیا بی نظیر است لذا تلاش می‌کنیم کرمانشاه را به عنوان «استان وحدت» ثبت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» شنبه شب در آیین گرامیداشت خانواده شهدا، ایثارگران و اصحاب رسانه استان که به میزبانی مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون  رییس جمهور در امور مجلس، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، افزود: کرمانشاه استانی است که جنگ تحمیلی در آن آغاز و خاتمه پیدا کرد لذا برخی از شهرهای ما ۲ بار تخریب و زیر بمباران مستقیم دشمن قرار داشت.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر عظمتی داریم به واسطه شهدا، جانبازان و آزادگان است، گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند چرا که در عملیات مرصاد هم ۱۱ یگان مردمی در برابر منافقین مانع پیشروی آنها شدند و جانانه از آب و خاکشان دفاع کردند.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، صحت، دقت و سرعت را از اولویت های کار خبرنگاران عنوان کرد و گفت: اینکه کلامی را بعد از بررسی بیان کنید و با آبروی مومن هم بازی نکنید، کلام خدا و تاکید روایات اهل بیت (ع) است چرا که امروز اتفاقاتی در شبکه های مجازی میفتد که زیبنده ما نیست لذا خبرنگاران باید این شاخصه ها را در خود تقویت کنند.

امیری‌مقدم بر ارتقا جایگاه استان کرمانشاه و معرفی شایسته آن توسط خبرنگاران نیز تاکید کرد و در ادامه اظهار داشت: بیکاری در استان کرمانشاه به ۵۰ سال قبل بر میگردد که شهرهای ما را یکی یکی گرفتند و منجر به عقب ماندگی آنها شدند لذا امروز تکلیف داریم تا این مشکلات را حل کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان شغل و زندگی ندارند و نباید نسبت نسبت به آینده ناامید باشند گفت: بارها اعلام کردم هر مدیری که دغدغه اشتغال مردمش را نداشته باشد در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد.

وی یادآوری کرد در سفر رییس جمهور ۳۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه های استان مصوب کردیم که ۲ مرحله آن به زودی وارد استان می شود تا پروژه های بالای ۵۰ درصد را به نتجیه برسانیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha