اتمام حجت استاندار کرمانشاه با مدیران ناتوان در جذب بودجه/اعتبار دستگاه کم‌کار قطع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه با اظهار تاسف عمیق از اینکه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان توان جذب بودجه را ندارند و آن را به مرکز برگشت می دهند، به این مدیران هشدار داد که در صورت عدم جذب بودجه و برگشت آن، اعتبار دستگاه مربوطه نیز قطع می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» در جمع مدیران عضو شورای اداری استان با بیان اینکه روند جذب بودجه بسیار سخت و پیچیده است، افزود: مجموعه مدیریتی استان با مشکلات فراوانی، بودجه استان را تامین می کنند و از این رو عدم جذب آن و برگشت دادن به مرکز اصلا قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با مشکلات بسیار فراوانی در بخش های مختلف روبرو است و بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان داریم، گفت: با این حجم از مشکلات برگشت بودجه هیچ توجیهی ندارد و قاطعانه با مدیرانی که بودجه را برگشت دهند برخورد می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی تاکنون نتوانسته اند در زمینه جذب بودجه موفق عمل کنند به آنان مهلت داد در شهریور امسال نسبت به جذب بودجه اقدام نمایند در غیر این صورت اسامی آنها اعلام خواهد شد.

امیری مقدم با بیان اینکه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده مشاوره دادن و کمک به مدیران دستگاه های اجرایی استان برای جذب بودجه هستند، گفت: باید تمام بودجه های اختصاص یافته به استان را در راستای توسعه و آبادانی کرمانشاه هزینه کنیم و در این راه نه تنها به بودجه فعلی بسیار نیاز داریم بلکه در حال رایزنی برای افزایش میزان بودجه فعلی هستیم تا مشکلات را برطرف نماییم.

وی همچنین از مدیرانی که در جلسات رسمی از جمله شورای اداری بدون توجیه منطقی حضور نمی یابند انتقاد کرد و گفت: مدیرانی که در این جلسات حضور نمی یابند و به تصمیمات مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات مردم بی احترامی می کنند، جایگاهی در ترکیب تیم مدیرتی استان ندارند.

استاندار کرمانشاه همچنین به رفع مشکلات مردم نیز تاکید کرد و افزود: کارشناسان و افرادی که در ادارات بر سر راه رفع مشکلات مردم و توسعه استان مانع تراشی می کنند باید کنار بروند تا در روند خدمت رسانی به مردم خللی وارد نشود.

امیری‌مقدم، رویکرد دولت سیزدهم را مردم مداری و خدمت به تمام مردم با صداقت و بی منت دانست و از همه مدیران و مجموعه ادارات و سازمان های استان خواست خود را با این رویکرد دولت تطبیق دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha