ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای فارس آماده انتقال زائران اربعین به مرز شلمچه است

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی این استان با ۹۰۰ دستگاه اتوبوس، آماده انتقال زائران اربعین از این استان به مرز شلمچه است.

علیرضا راستیار روز سه شنبه با بیان اینکه برای افزایش سطح خدمات، ایستگاه ویژه جابجایی زائران اربعین در پایانه‌های چهارگانه مسافری شیراز راه‌اندازی خواهد شد ادامه داد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و امسال نیز همانند سال‌های گذشته، زائران اربعین حسینی مشکلی برای سفر معنوی اربعین نخواهند داشت.
رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان فارس اظهار داشت: جلسات این کمیته به شکل منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و امسال با پیگیری مصوبات این کمیته شاهد افزایش سطح خدمات به زائران خواهیم بود.
راستیار، ضمن تاکید بر لزوم آمادگی دستگاه‌های مسئول در این زمینه گفت: بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زائران اربعین از ۱۰ شهریور تا پنجم مهرماه امسال اجرا خواهد شد و زائران حسینی طی مدت مذکور از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس جابجا می‌شوند.
وی ادامه داد: در همین جهت، کار ایمن سازی تمام محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار اداره کل راهداری فارس قرار گرفته و علاوه بر آمادگی  راهدارخانه‌ها، تمام گشت‌های راهداری نیز فعال خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha