شهرداری شیراز عهده دار ارائه خدمات شهری در خرمشهر در ایام اربعین

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: شهرداری شیراز مسئولیت خدمات شهری و پاکیزگی و نظافت بخش قابل توجهی از خرمشهر در ایام اربعین حسینی را عهده دار شده است.

محمد فرخ زاده روز یکشنبه با بیان اینکه اهالی استان فارس با افتخار در مسیر هموار کردن برگزاری کنگره جهانی اربعین گام برمی‌دارند  افزود:  از امروز یکشنبه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و با استقرار تیم‌ و تجهیزات این معاونت، نظافت و پاکیزگی شهر خرمشهر تا پایان اربعین از سوی شهرداری شیراز انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: میلیون ها زائر در ایام اربعین وارد عراق می‌شوند که سهم ایرانی‌ها از این عدد بسیار بالاست.
او اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی نیز در مراسم اربعین در موضوعات مختلف از جمله خدمات شهری، استقبال و اسکان مشارکت دارند و در بحث خدمات رسانی به زائران همکاری خوبی در استان فارس وجود دارد.
 معاون استانداری فارس گفت: تاکنون ۱۰۰ موکب از این استان برای حضور مراسم راهپیمایی اربعین نام نویسی کرده‌اند که یکی از آنها موکب احمد ابن موسی (ع) است که مجموعه شهرداری شیراز در حوزه‌های ایجاد امکانات کامل رفاهی، آشپزخانه، نصب سرویس بهداشتی، استقرار کارگروه بهداشت و درمان، استقرار مدیریت پسماند، خدمات ایمنی و آتش نشانی، پشتیبانی و برنامه های فرهنگی تبلیغی در این موکب فعالیت دارند.
فرخ زاده افزود: امیدواریم با همکاری‌ها و برنامه‌ریزی های انجام شده و هماهنگی که بین دستگاه‌های مختلف استان وجود دارد خدمات رسانی موکب های استان فارس در دو سوی مرز ایران و عراق زمینه ساز برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین عظیم اربعین حسینی و فراهم شدن آرامش و خدمات مورد نیاز زائرین باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha