۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84852426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدرنشینی سیتی و آرسنال با آتش‌بازیِ سیتیزن‌های حاضر و سابق

تهران- ایرنا- تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال با درخشش ستاره‌های کنونی و سابق سیتیزن‌ها در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا،  هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی و آرسنال از سد رقبای خود گذشتند.

شاگردان پپ گواردیولا میزبان بورن‌موثِ تازه لیگ برتری شده‌ای بودند که در هفته نخست به برتری دست یافته بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر اما به حریفش امان نداد و موفق شد با چهار گل به برتری دست پیدا کند تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۶ موقتا در صدر جدول جای بگیرد.

ایلکای گوندوغان(۱۹)، کوین دی‌بروینه(۳۱)، فیل فودن(۳۷) و جفرسون لرما(گل به خودی۷۹) گلزنان بازی امروز(شنبه) بودند. گواردیولا در نیمه دوم به چند مهره اصلی خود استراحت داد و آنها را زود از میدان خارج کرد.

در دیگر بازی حساس امروز آرسنال در ورزشگاه خانگی خود امارات به بردی پرگل رسید. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند لسترسیتی را با نتیجه چهار بر ۲ از پیش رو بردارند تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم قرار بگیرند.

مرد اول میدان گابریل ژسوس بود. مهاجم فصل قبل سیتی زیر نظر مربی سابق سیتی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد تا روی ۱۰۰ درصد گل‌های تیمش اثر مستقیم داشته باشد. ژسوس در دقایق ۲۳ و ۳۵ گلزنی کرد و در دقایق ۵۵ و ۷۵ به گرانیت ژاکا و گابریل مارتینلی پاس گل داد. در سوی مقابل ویلیام سالیبا(گل به خودی۵۳) و جیمز مدیسون(۷۴) برای تیم میهمان موفق به گلزنی شدند.

صدرنشینی سیتی و آرسنال با آتش‌بازیِ سیتیزن‌های حاضر و سابق

لسترسیتی با این باخت یک امتیازی باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارهای امرور بدین شرح است:

برایتون ۰-۰ نیوکاسل

ساوتهمپتون ۲-۲ لیدزیونایتد

وولورهمپتون ۰-۰ فولام

برنت‌فورد و منچستریونایتد از ساعت ۲۱ برگزارکننده آخرین بازی امشب خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha