۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84852175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه

گرگان - ایرنا - جمعی از مدیران گلستان با تاکید بر نقش موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی در جهاد تبیین، هم افزایی نهادها با ایرنا را عامل شتاب بخشیدن به توسعه استان قلمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پنجمین روز از هفته خبرنگار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل گلستان با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان دیدار با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری و تبریک روز خبرنگار یاد و نام شهید صارمی را گرامی داشتند.

به باور مدیران گلستانی حاضر در دفتر خبرگزاری ایرنا دفتر گلستان، با وجود رسانه‌های معاند که همواره سعی دارند مردم را دلسرد و ناامید کنند، کار خبرنگاران به ویژه در خبرگزاری ایرنا سخت‌تر هم شده است.

ایرنا به عنوان بازوی مهم پوشش خبری و خبررسانی، با تهیه گزارش و تحلیل محتوا می‌تواند در راه اعتلای استان کمک شایانی داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان و گرامیداشت شهید محمود صارمی و هفته خبرنگار اظهارداشت: تلاش رسانه‌های استان برای روشنگری و آگاه‌سازی جامعه قابل تقدیر و مشهود است.

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با انسجام و وحدت در مقابل بمباران فضای مجازی ایستادگی کرده و ندای حق‌طلبی را به گوش جوانان برسانند.

وی گفت: با انسجام و وحدت در رسانه‌های انقلاب اسلامی می‌توان در مقابل امپراطوری رسانه‌ای سنگین غرب که صهیونیست ها با فرماندهی شبکه های آمریکایی آنان را هدایت می‌کنند ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: اصحاب رسانه با تبیین درست می توانند جوانان را از بمباران رسانه‌ای دشمن حفظ کرده و خدمات ارزشمند نظام را با تکیه بر جهاد تبیین به گوش آنان برسانند.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به گوش جوانان به اصحاب رسانه و خبرنگاران کمک کرده و در کنار آنان خواهند بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: عملکرد انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر درخشان و قابل افتخار است اما دشمنان با تکیه بر رسانه‌های خود به دنبال وارانه نشان دادن این حقایق هستند.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه


رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان هم با حضور در مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گلستان و تبریک هفته خبرنگار اظهارداشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی نقش ملموسی در استان گلستان ایفا می کند و از برترین‌ها در حوزه اطلاع رسانی به جامعه است.

منصور غفاری  از آمادگی این مرکز آکادمیک برای امضای تفاهمنامه همکاری با ایرنا خبر داد و گفت: امید است با مساعدت و همراهی ایرنا در حوزه مهارت آموزشی و توسعه کسب و کارهای مبتی بر آموزه‌های فنی و حرفه‌ای گام‌های موثرتری برداشته شود.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان و گرامیداشت شهید محمود صارمی و هفته خبرنگار گفت: تقویت روحیه مطالبه‌گری رسانه‌ها باعث رشد و توسعه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های گلستان می‌شود و به همین دلیل تقویت جنبه‌های روشنگرانه و نقادانه در رسانه‌ها ضروری است.

سیدرضا نظری اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران چشم تیزبین و دیده‌بان جمهوری اسلامی ایران هستند و با گزارش و تولیدات خود، صدای نظام را به گوش جهانیان و مشکلات مردم را به گوش مسوولان می‌رسانند.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: اصحاب رسانه اگر با تاسی از پیام‌آوران عاشورا براساس واقعیت حرکت کنند باعث رشد مدیران و دستگاه‌ها شده و در پی آن از عوامل موثر در ارائه خدمت بهتر به مردم خواهند بود.

وی اظهار داشت: بستر فرهنگ جامعه در نظام تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد که اگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها در کنار آموزش و پرورش نقش هدایت‌گرایانه و راهنما داشته باشند، نتیجه این اقدامات گسترش بیشتر فرهنگ ناب نبوی در جامعه است.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه

شهردار گرگان هم با تاکید بر ضرورت تقویت جنبه‌های نظارتی خبرنگاران بر عملکرد مجموعه مدیران شهری گفت: بررسی چالش‌ها از سوی رسانه‌ها منجر به بهبود خدمات شهروندی و افزایش کیفیت پروژه‌های شهری می‌شود.

محمدرضا سبطی اظهار داشت: بررسی و رصد چالش‌های شهر توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران می تواند منجر به تعریف طرح ها و پروژه های مورد نیاز شهر برای ارتقای کیفیت زندگی شود .

وی افزود: خبرنگاران باید به جای تولید خبر از پروژه‌های در دست اجرا با رصد مشکلات محلات و بخش‌های مختلف، مدیران شهری را برای راه‌اندازی و ایجاد پروژه و طرح‌های جدید ترغیب کنند.

شهردار گرگان گفت: خبرنگاران مغز متفکر و برنامه‌ریز سیستم مدیریت شهری محسوب می شوند زیرا بیشترین کنش و بازخوردها در مجموعه شهری، برون‌دستگاهی و مردمی است که فقط رسانه‌ها با اشراف به آن می‌توانند برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.

 وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد کنش‌های شهری، ارتباطات مردمی و برون‌دستگاهی است که برای رسیدن به موفقیت نیازمند شنیدن مشکلات و دغدغه‌ها از زبان مردم هستیم که راه رسیدن به این هدف از مسیر خبرنگاران و رسانه‌ها می‌گذرد.

 شهردار گرگان ادامه داد: خبرگزاری‌های رسمی می‌توانند با نیازسنجی و جمع‌آوردن مشکلات به جمع‌بندی واحد از مطالبه افکار عمومی برسند و سپس بر مبنای آن برای نیازها اعتبار و طرح در نظر گرفته شود.

سطبی گفت: مدیران شهری باید به صورت مستقیم و به وسیله رسانه‌ها مشکلات مردم را دریافت کنند چرا که بدون شنیدن حرف مردم نمی‌توانیم برای رضایت مندی آنان گام برداریم.

وی گفت: رسانه‌ها برای رصد و پایش مشکلات و دغدغه های مردم و آسیب‌های شهر نیاز به حضور میدانی در محلات و مناطق دارند که این امر مستلزم امکانات و سخت‌افزار است.

شهردار گرگان گفت: با تنگدستی و کمبود امکانات خبرگزاری‌های رسمی شاهد جولان رسانه‌های غیررسمی و تزریق یاس و ناامیدی بین مردم هستیم که این کمبود امکانات باید ریشه‌یابی و حل شود.

وی گفت : تنگناهای سخت‌افزاری در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به حدی است که نمی‌توان آن را ماحصل کم‌توجهی مدیران دانست بلکه شاید بتوان آن را به جریان نفوذ نسبت دارد .

سبطی افزود : رسانه‌های به ویژه ایرنا قلب تپنده نظام تبیین محسوب می‌شوند و بیشترین وظیفه و رسالت در مقوله جهاد تبیین بر عهده آنان است .

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان هم با تقدیر از همکاری مستمر ایرنا با این نهاد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی زبان گویای نظام برای بیان خدمات به مردم و انتقال دغدغه‌های جامعه به مسوولان است.

حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهار داشت: اوقاف یکی از مجموعه‌های بزرگ کشور با خدمات فراوان است که تنیدگی زیادی با زندگی مردم ایران دارد و همراهی رسانه ها برای انعکاس خدمات این نهاد می‌تواند موجب گسترش بیشتر فرهنگ وقف شود.

فرماندار کلاله در شرق استان گلستان با مهم دانستن نقش و رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: نگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی در انجام رسالت خبری حرفه‌ای و قابل تحسین است.

فرهاد شیبک افزود: فعالیت رسانه‌ها یک کار تخصصی است و آنها از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه بشمار می‌روند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و سایر شهدای رسانه کشور، افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و سریع همراه با رعایت اصل امانت‌داری سبب افزایش اعتماد عمومی به رسانه‌ها می‌شود.

شیبک اضافه کرد: در شرایط امروز جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان، رسانه‌ها باید با انجام رسالت مهم و تاثیرگذار خود مردم را نسبت به آینده امیدوارتر کنند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و واقعی اخبار و رخدادها و نیز بیان مطالبات مردم به مسوولان و بیان عملکرد مدیران به مردم سبب تصمیم‌گیری درست مدیران از یک سو و افزایش اعتماد عمومی مردم به دولت و مدیران از سویی دیگر خواهد شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: اگر اطلاع‌رسانی صحیح و واقعی اخبار توسط رسانه‌های رسمی و دارای مجوز داخلی صورت نگیرید مردم اخبار خود را از کانال‌ها و شبکه‌های غیررسمی و در مواردی معاند دریافت خواهند کرد.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه

شهردار گنبدکاووس هم با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهارداشت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در بهبود عملکرد مدیران بویژه درحوزه مدیریت و خدمات شهری برعهده دارند.

موسوی گفت: بیان مسائل، مشکلات و مطالبات مردم به مدیران و انعکاس عملکرد مدیران به مردم یک ارتباط دوسویه است که حاصل آن به افزایش خدمات‌رسانی و رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

تاکید مدیران گلستان بر نقش ایرنا در هم‌افزایی نهادها و شتاب‌بخشی به توسعه

وی افزود: ایرنا با نگاه، تجربه و تلاش حرفه‌ای خبرنگاران خود همواره از پیشگامان در اطلاع‌رسانی صحیح و واقعی به افکار عمومی و جامعه است که این رویه اعتماد عمومی به این رسانه اثرگذار با بُرد بین‌المللی را دوچندان می‌کند.

به گزارش ایرنا از ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) تاکنون جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز گلستان با سرپرست و خبرنگاران این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha