۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84851864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه فنی وحرفه‌ای گلستان برای حل مشکل بیکاری جوانان پای میدان است

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان با اشاره به ضرورت ترویج مهارت‌آموزی و کسب آموزه‌های فنی توسط جوانان گفت : این مرکز آموزش عالی برای گره‌گشایی از دغدغه بیکاری جوانان پای میدان است

منصور غفاری روز شنبه با حضور در مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گلستان و تبریک هفته خبرنگار اظهارداشت: کارآفرینی دانشگاهی به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی جامعه محسوب می‌شود و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه کارآفرین نقش انکارناپذیری برای ایجاد آن در جامعه دارد.

وی افزود : دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان حدود پنج هزار دانشجو دارد که 60 درصد آنان بومی هستند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان افزود: این مرکز آموزش عالی ۴۰ رشته در بخش‌های هنری مهارتی ، صنعتی مهارتی و سایر بخش های نظیر کشاورزی دارد و به دنبال استفاده از این ظرفیت برای حل مشکلاتی مانند بیکاری است.

 غفاری گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان در زمره مراکز آکادمیک مطرح و برجسته کشور تلقی می‌شود که در المپیادهای مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی حائز رتبه ای برتر شده است .

وی به راه اندازی مرکز رشد شهید طهرانی‌مقدم در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: حمایت مادی و معنوی خوبی از نخبگان و فعالان بخش های دانش بنیان در این مرکز انجام می‌شود .

دانشگاه فنی وحرفه‌ای گلستان برای حل مشکل بیکاری جوانان پای میدان است

غفاری همچنین با تجلیل از جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، گفت: این رسانه از برترین‌ها در حوزه اطلاع رسانی به جامعه است.

دانشگاه فنی وحرفه ای گلستان دارای پنج مرکز آموزشی در شهرهای گنبد ،علی آباد و کردکوی است‌.

رشته های طراحی دوخت ،  گرافیک ، هنر ، حسابداری ،  امور اداری از جمله رشت هایی در حال تدریس در این مرکز آموزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha