استاندار همدان: شهید همدانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

همدان- ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه توهین ‌کنندگان به شهدا باید توبه و عذرخواهی کنند، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد عصر پنجشنبه با حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار شهید حاج حسین همدانی، گفت: شهید سلیمانی و حسین همدانی نه تنها برای ملت ایران‌ بلکه برای تمام مسلمانان جهان و کسانی که در بند ظلم داعشیان بوده اسطوره و قهرمان ملی هستند.

وی افزود: حاج حسین همدانی بیش از چهار دهه در سال های قبل و بعد از انقلاب در راه خدا مجاهدت کرد و از فرماندهان پر افتخار است.

استاندار همدان ادامه داد: ملت ایران به ویژه همدانی‌ها سردار همدانی را به خوبی و شایستگی می‌شناسند چراکه در روزهای قبل از انقلاب این سردار نقش موثری را ایفا کرده است.

قاسمی یادآوری کرد: این شهید والامقام‌ در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی با حضور در جبهه حق علیه باطل جزو نخستین رزمندگانی بود که در برابر رژیم صدام ایستاد.

وی گفت: بعداز دوران جنگ، در زمان بازسازی مناطق جنگی و همچنین در همه دوران‌ها به ویژه‌ دوران فتنه سال ۸۸، توانست نقش مهمی در جمع‌کردن آن داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری "اجر و پاداش سردار همدانی، درجه رفیع شهادت بود"  افزود: باید این شهدا را گرامی داشته و راه و رسم‌آن‌ها را به نیکی در پیش گرفت.

قاسمی اضافه کرد: کسانی که به شهدا ما اهانت کنند، لعن و نفرین ابدی را به آن‌ها خواهیم فرستاد؛ زیرا کسانی هستند که مورد غضب خداوند نیز قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: افرادی که در جامعه نفاق ایجاد کرده یا باعث دودستگی و فاصله بین مردم شده‌اند، به جای زدن حرف‌های سخیف و توهین به شهدا، باید توبه کنند و عذرخواهی کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: این‌ها ظلم به آل‌الله و ظلم به شهدا است که عمرشان در راه مجاهدت سپری کردند.

قاسمی فرزاد افزود: خداوند هرکس را که مقرب باشد، همچون اولیا و انبیا الهی جام بلا و سختی بیشتری به او خواهد داد، شهید حاج حسین همدانی نیز در زمره‌ این اولیا و بزرگواران بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha