۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84843061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فراخوان نصب نماد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

اردبیل-ایرنا-فرماندار اردبیل از فراخوان نصب نماد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خبر داد و گفت: بهترین طرح ارائه شده به این فراخوان در محل مشخص شده نصب خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز چهارشنبه درجلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل اظهار کرد: این کنگره با محوریت ترویج فرهنگ ایثار شهادت و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از فراخوان نصب نماد کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در اردبیل خبر داد و گفت: نصب این نماد با همکاری شهرداری اردبیل صورت می‌گیرد.

به گفته فرماندار اردبیل در این فراخوان، افرادی که بهترین طرح را ارائه کنند انتخاب شده و طرح وی در محل مشخص شده نصب خواهد شد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در شهرستان اردبیل حمایت می‌شود تا آثار فاخر هنری وفرهنگی در این حوزه انتشار یابد.

اعتماد اعجازی بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری و فیلم های کوتاه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام تاکید کرد و افزود: دراین زمینه هم فراخوان داده می‌شود.

فرماندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه‌های عکس با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: دراین نمایشگاه آثار فاخر به نمایش گذاشته خواهد شد.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha