معاون استاندار مامور برنامه ریزی هفته دولت در مازندران شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را با حفظ سمت به عنوان جانشین ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان منصوب کرد.

به گزارش ایرنا ،درحکم سید محمود حسینی‌پور به امید محبی آمده است ،نظر به اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و تشریح خدمات و دستاوردهای ارزشمند دولت مردمی سیزدهم در طول یکسال فعالیت به مردم شریف استان؛ با برنامه‌ریزی‌های متقن و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به تحقق اهداف، اهتمام لازم عملیاتی شود.

استاندار مازندران در این حکم تاکید کرد که در انجام رسالت محوله، کلیه بخش‌ها و واحدهای ستادی در تمام سطوح مدیریتی؛ معاونین استاندار؛ فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اعمال نهایت مساعی و همکاری در اجرای تصمیمات و عملیاتی نمودن سیاست‌های راهبردی و اجرایی هستند.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha