معاون استاندار مازندران: امید آفرینی در اولویت اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها قرار گیرد

ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، هفته دولت را فرصتی طلایی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و دولت عنوان کرد و گفت: امیدآفرینی در اولویت اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، امید محبی روز پنجشنبه در نشست عملیاتی هفته دولت در جمع مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان افزود: هفته دولت نماد تبیین دستاوردها و عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان است.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مازندران ادامه داد : اهتمام دولت سیزدهم، تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در استان‌هاست تا به ثمر بنشیند.

محبی گفت: پروژه‌ها، رویدادها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان باید به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.

وی ادامه داد: تسهیل و تسریع ارایه خدمات به مردم در هفته دولت می‌تواند بهترین بازتاب یک دستگاه اجرایی در میان مردم و ارباب رجوع باشد که امید می‌رود از سوی روابط عمومی‌ها پیگیری شود.

معاون استاندار مازندران گفت: روابط عمومی‌ها برای امیدآفرینی و تولید محتوا، انعکاس و انتشار اخبار از توجه به گروه‌های مرجع، غافل نمانند و از این ظرفیت، بهترین بهره را ببرند.

محبی تصریح کرد: مردمی کردن برنامه‌ها در هفته دولت در محور برنامه‌های روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

وی متذکر شد: توجه به شعار سال، اقتصاد روستا، محرومیت‌زدایی و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان باید در پیشانی تولید محتوای رسانه‌ای دستگاه‌ها دیده شود.

در آغاز این جلسه مرتضی نوربخش، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندرات، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام در حوزه اطلاع رسانی و نحوه برگزاری برنامه‌های هفته دولت را برای مدیران روابط عمومی استان تشریح کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha