۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84836149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار کاراته‌کای دختر و پسر در گنبدکاووس و زنجان برای رسیدن به تیم ملی مسابقه می‌دهند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت: ۲ هزار کاراته‌کای دختر و پسر در گنبدکاووس و زنجان برای رسیدن به تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان تلاش می‌کنند.

سعید خرمی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی پسران به میزبانی گنبدکاووس، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نفرات، حاصل منتخبین لیگ برتر رده‌های سنی نونهالان، جوانان، نوجوانان و زیر ۲۱ سال، نفرات برگزیده استان‌ها و ملی‌پوشان است که می‌توانند در مسابقات معتبری مانند آسیایی پیش‌رو افتخارآفرینی کنند.

وی بیان کرد: استقبال چند هزار نفری از مسابقات زیر ۲۱ سال دختران و پسران که امروز به صورت همزمان در گنبدکاووس و زنجان برگزار می‌شود، نشانه اعتماد خانواده‌ها به کاراته و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این ورزش پرطرفدار است.

رییس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته به برنامه‌ریزی فدراسیون برای حضور پرقدرت ایران در مسابقات معتبر پیش‌رو اشاره کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای مدال‌آوری در بازی کشورهای اسلامی، رقابت‌های جهانی و مسابقات آسیایی ازبکستان استفاده خواهد شد.

خرم مسابقات قهرمانی کشور در گنبدکاووس و زنجان را مبنای انتخابی مسابقات آسیایی ازبکستان دانست و گفت: در این مسابقات برترین‌ها انتخاب شده و پس از شرکت در مسابقات قهرمان قهرمانان برای اعزام به بازی‌های آسیایی و جهانی معرفی خواهند شد.

وی هدف‌گذاری فدراسیون کاراته را تلاش برای ارتقای این ورزش برشمرد و ابراز امیدواری کرد روند رو به پیشرفت این ورزش در جهان با کسب مدال‌های متعدد ادامه یافته و جایگاه ایران در صدر کشورهای برتر این رشته در جهان حفظ شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات کاراته پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور بیش از هزار ورزشکار از صبح امروز به مدت دو روز (۶ و هفت مرداد) در ۱۵ وزن و دو بخش مبارزه (کمیته) و کاتا (حرکات نمایشی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha