۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84834887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میراسماعیلی: امیدوارم ریاست کمیته به دست یک ورزشی بیفتد

تهران- ایرنا- در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، «آرش میراسماعیلی» با حضور در کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات نام کرد.

به گزارش ایرنا، میراسماعیلی در فرم ثبت نام، داوطلبی خود را برای پست ریاست و هیئت اجرایی انجام داد.

وی در خصوص دلایلش برای ثبت‌نام گفت: با افتخار ثبت‌نام کردم. اعتقادم همیشگی من این است که این پست‌ها مختص افراد ورزشی است. با احترام به دوستانی که خدمت کردند، یک بار که دولت اعتماد کرده و وزیر، ورزشی است، دوستان اجازه دهند یک ورزشی در راس کمیته قرار گیرد.

میراسماعیلی افزود: خوشحالم رقابت درون مجمعی است و دولت فشار خاصی نداشت. امیدوارم دوستان بپذیرند تا کمیته به دست یک ورزشی بیفتد. کمیته جایگاه رفیعی در دنیا دارد و کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و نیازمند دیپلماسی قوی است. کارهای که در این مدت انجام نشده، باعث رنج بردن قهرمانان شده است. ریاست کمیته یک کار سیاسی نیست و اجرایی است و برنامه بلندمدت می‌خواهد که جایگاه‌مان را ارتقا دهیم. چون تاکنون مدال‌های المپیک براساس استعدادها و خودساختگی تک چهره‌ها بوده و هیچ گاه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آن نشده بود که  اگر شده بود امروز قهرمانان با مشکل نداشتن خوابگاه مواجه نبود.

گفتنی است پیش از این هادی ساعی برای پست ریاست و عضویت در هیئت اجرایی و محمدرضا پوریا برای هیئت اجرایی ثبت‌نام کرده بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha