افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر دولت به اردبیل محقق شد

اردبیل - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هفت هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های عمرانی در سفر سال گذشته هیئت دولت به استان اردبیل اختصاص یافته‌بود که بیش از 2 هزار میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر مهرماه سال ۱۴۰۰ هیئت دولت به اردبیل در استانداری این استان اظهار کرد: امسال و سال بعد، فرصت تحقق کامل اعتبارات عمرانی مصوب به استان وجود دارد و بی شک همه اعتبارات مصوب برای تکمیل طرح‌های عمرانی هزینه خواهد شد.

وی افزود: در سفرهای استانی رئیس جمهور ، منابع مالی به تناسب طرح‌ها و پروژه‌ها اختصاص می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا طرح‌هایی که گذشتگان تعهد کرده‌اند را به سرانجام برسانیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور به استفاده بهینه از فرصت‌ها برای خدمتگزاری به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: برخی مدیران، با ابتکار عمل از فرصت‌های موجود، فرصت جدیدی برای خدمت ایجاد می‌کنند و گاهی نیز فرصت‌سوزی می‌شود.

مرتضوی گفت: هیچ عبادتی به غیر از واجبات دینی، بالاتر از خدمت به خلق نیست و ما تکلیف داریم به مردم با هر گونه تفکر و گرایش خدمت کنیم و تحقق طرح‌های اقتصادی را پیگیری نماییم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در بازدید از یکی از شهرک‌های صنعتی اردبیل با یک سرمایه‌گذار و مجری سه طرح بزرگ صنعتی آشنا شدیم که امکان اشتغالزایی برای سه هزار نفر را در مجموعه‌های خود دارد و اگر چنین طرح‌هایی با همکاری مسئولان، به نتیجه برسد، بخش عمده‌ای از بیکاری جوانان برطرف خواهد شد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این نشست، به تشریح مصوبات و میزان تحقق اعتبارات و پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری پرداخت و ابراز امیدواری کرد در سال جاری، با انجام دومین سفر دولت به اردبیل، طرح‌ها و برنامه های جدیدی برای توسعه استان تعریف و پیگیری شود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ میلیون نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha