هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای اردبیل

رییس‌جمهوری صبح جمعه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در هشتمین سفر استانی به استان اردبیل سفر کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر یک روزه از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرد و دیداری نیز با نمایندگان اقشار مختلف داشت.

همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور ربیس جمهوری برگزار شد و وزیران اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

وزیران راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و امور دارایی، رییس دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری و معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در این سفر آیت‌الله رییسی را همراهی و به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

این سفر در نهایت دستاوردهای قابل توجهی برای استان به ارمغان آورد و در مجموع ۱۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که از این تعداد ۲۴ طرح مربوط به حوزه زیر بنایی، هشت طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح در حوزه نفت و انرژی ،  هشت طرح در حوزه آب و خاک کشاورزی و پنج طرح نیز در حوزه اشتغال، ۱۶ طرح در حوزه بهداشت و درمان ، ۲۱ طرح در حوزه فرهنگی و آموزشی و ۱۵ طرح نیز در حوزه رفاه و اجتماعی است.

خبرنگاران ایرنا ضمن پوشش خبری و تصویری سفر، به بیان مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف از رییس‌جمهوری و پیگیری‌های مصوبات سفر پرداخته‌اند که اخبار مرتبط با این رویداد را می‌توانید در این پرونده خبری بخوانید.

برچسب‌ها

اخبار پرونده