برخورد تاکسی با سواری پژو در شاهرود سه فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف تاکسی پژو با خودروی سواری پژو پس از کارخانه سیمان محدوده سه راهی تاش به مجن سه فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت.

فرحناز جان‌محمدی  عصر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه تصادف خودروی پژو تاکسی و سواری ساعت ۱۴:۲۲ در محور شاهرود به مجن بالاتر از کارخانه سیمان شاهرود در محدوده سه راهی روستای تاش به مجن رخ داد.

وی اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه‌های امداد جاده‌ای تاش _ مجن ، بسطام و منطقه ۲ شهری شاهرود به همراه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امداد رسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی پیش بیمارستانی لازم حاضر شدند.

جان محمدی با بیان اینکه سه تن از سرنشینان این خودروها در محل حادثه فوت کردند، ابراز داشت: شدت تصادف باعث آسیب و جراحت وارده شدید و درنهایت مرگ آنها در محل حادثه شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه هفت مصدوم این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند، افزود: حال یکی از مصدومان این حادثه، مردی حدود ۳۲ ساله وخیم گزارش شده است.

جان محمدی با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه با آمبولانس هلال احمر شاهرود به بیمارستان اعزام شد، ابراز داشت: ۲ بانوی جوان و میانسال، چهار مرد میانسال و یک پسر بچه هفت ساله مصدومان حادثه عصر امروز هستند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد و بالعکس محسوب می‌شود، از پررفت و آمدترین راه‌های عبوری کشور است. 

سالانه بیش از  ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن رخ می دهد.

جاده شاهرود به مجن از جمله راه‌های ارتباطی شاهرود به استان گلستان از مسیر توسکستان به گرگان به شمار می‌رود، در این مسیر کارخانه سیمان شاهرود وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha