سه حادثه جاده‌ای در شرق استان سمنان یک فوتی و ۱۲ مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: دو واژگونی و برخورد دو سواری در جاده‌های شاهرود و میامی یک فوتی و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

محسن مزجی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه واژگونی نخست ساعت ۱:۳۰ بامداد در جاده روستای «هونستان» شهرستان میامی به سمت روستای «استرخو» رخ داد.

وی اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه  امداد جاده‌ای ری آباد میامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امداد رسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی لازم حاضر شدند.

مزجی با بیان اینکه یکی از سرنشینان سواری پیکان در محل حادثه فوت کرد، ابراز داشت: شدت آسیب و جراحت وارده باعث مرگ وی در محل حادثه شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه مصدوم این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل  شدند.

وی ادامه داد: دومین واژگونی مربوط به خودروی پرشیا در محور شاهرود به دامغان روبروی شرکت فولاد در ساعت ۸:۳۰ صبح رخ داد.

مزجی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و کارشناسان اعزامی از پایگاه امداد جاده‌ای امام علی (ع) و کلاته ملا دامغان در محل حادثه حاضر شدند، تاکید کرد: سه مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدام‌های لازم پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود افزود: برخورد وانت با تندر ۹۰ ساعت ۲۰:۳۰ در جاده شاهرود به توسکستان بعد از پیست چالچالیان ۶ مصدوم به دنبال داشت.

به گفته وی، مصدومان این حادثه نیز برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر اعزام شدند.

مزجی ابراز داشت: ساعت ۱۷ نیز یک بیمار قلبی برای تسریع در روند درمان با بالگرد اورژانس شاهرود از روستای ری آباد میامی به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال داده شد.

 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راههای عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha