۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1172
کد خبر: 84830444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۲ تن روغن و کره خوراکی قاچاق در شهرستان دشتیاری کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران فرماندهی هنگ انتظامی نگور و جکیگور شهرستان دشتیاری از ۲ دستگاه خودروی کامیون کشنده و یخچال دار که قصد قاچاق ۲۵ تن روغن خوراکی و ۷ تن و ۸۰۰ کیلوگرم کره بدون مجوز قانونی به پاکستان را داشتند، توقیف کردند.

موسی عباس‌زاده‌محمودی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توقیف خودرو کاموین کشنده، راننده بازداشت و به همراه پرونده تشکیل شده برای بازجویی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد.

وی گفت: رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به اقرار متهم و نحوه کشف و همچنین عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی به شعبه، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط روغن های کشف شده به میزان پنج میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین افزود: ماموران هنگ مرزی جکیگور نیز در حین کنترل خودروهایی که قصد خروج از مرز کشور را داشتند به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک شدند که در همین راستا با متوقف کردن خودرو، در بازرسی بعمل آمده مقدار هفت تن و ۸۰۰ کیلوگرم کره بدون مجوز قانونی کشف شد.

وی بیان کرد: راننده متخلف جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

عباس زاده محمودی گفت: رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به نحوه کشف و عدم ارائه مستندات قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه بر ضبط کره های کشف شده به میزان ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha